Ο Γιούκι Τσουνόντα είπε ότι η ομάδα του, AlphaTauri θα πρέπει να τρέξει χωρίς «φτερά» στο Αζερμπαϊτζάν για να αντισταθμίσει την κακή ταχύτητα στην ευθεία.
Ο Γιούκι Τσουνόντα τερμάτισε στη 10η θέση του γκραν πρι της Αυστραλίας, αφού πέρασε μεγάλο μέρος του αγώνα δίνοντας μάχη με τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren.
Σε δηλώσεις του Τσουνόντα μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, ο Ιάπωνας οδηγός χαρακτήρισε την απόδοση της Alpha Tauri στις ευθείες «φρικτή».
Ερωτηθείς από το Motorsport.com σχετικά με τη μορφή σπριντ του Αζερμπαϊτζάν, ο 22χρονος παραδέχτηκε ότι η ταχύτητα στις ευθείες είναι η κύρια ανησυχία του.
13:10 - 07.04.2023
Η Ferrari θέλει πίσω τους βαθμούς του Σάινθ και ετοιμάζει έφεση για την ποινή στην Αυστραλία
Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari θεωρήθηκε υπεύθυνος για την επαφή του με τον Φερνάντο Αλόνσο, αλλά ο Φρεντερίκ Βασό το θεωρεί άδικο.
«Θα είναι τρελό», είπε. «Αλλά την ίδια στιγμή σήμερα είχα μια τεράστια αντίσταση στην ευθεία και η ταχύτητα στην ευθεία ήταν φρικτή. Έτσι, στο Μπακού δεν χρειαζόμαστε τουλάχιστον καμία πτέρυγα ή κάτι τέτοιο για να μεγιστοποιήσουμε την ταχύτητα της ευθείας».
Ο Τσουνόντα συμβιβάστηκε το Σαββατοκύριακο του στην Αυστραλία βγαίνοντας εκτός πίστας στην αμοπαγίδα στο FP1 και καταστρέφοντας το ολοκαίνουργιο πάτωμα. Η ομάδα είχε μόνο δύο παραδείγματα και ο Nικ Ντε Βρις χρησιμοποίησε μόνο το δικό του από το FP2 και μετά, πράγμα που σήμαινε τουλάχιστον ότι η ομάδα είχε μια άμεση σύγκριση back-to-back για όλο το Σαββατοκύριακο.
«Ναι, σίγουρα ήταν λάθος μου, που έπρεπε να αναγκάσω τον εαυτό μου να χρησιμοποιήσει το παλιό πάτωμα, το οποίο δεν ήταν ιδανικό για την ομάδα. Ζητώ συγγνώμη από τον εαυτό μου. Ευτυχώς νομίζω ότι μεγιστοποίησα την απόδοση, αυτό που κάναμε. Αρκετά ευχαριστημένος με την απόδοση. Οπότε ναι, ανυπομονώ για το Μπακού».
Η τελική κόκκινη σημαία που ακολούθησε είδε τη σειρά να επανέρχεται στο προηγούμενο grid, αλλά με τις δύο Alpine εκτός και τον Κάρλος Σάινθ, ο οποίος τιμωρήθηκε μετά από την επαφή που είχε με τον Φερνάντο Αλόνσο, ανέβηκε στη 10η θέση της κατάταξης.
«Ενδεχομένως θα μπορούσα να είχα καταλήξει στο P5» είπε. «Τα περιστατικά συνέβησαν πίσω μου, επειδή είχα σχεδόν μια πολύ καλή εκκίνηση και στη στροφή 1 προσπέρασα έξι αυτοκίνητα ή κάτι τέτοιο, οπότε ακόμη και χωρίς περιστατικά ήμουν σε θέση να τερματίσω στην 6η ή 5η θέση. Έτσι, είμαι λίγο απογοητευμένος, αλλά είναι αυτό που είναι, έπρεπε να επιστρέψω στην κανονική θέση. Η 10η θέση ήταν σίγουρα θετική και θα έλεγα ότι πρέπει να πάρουμε αυτό το αποτέλεσμα γιατί είχα έναν πολύ, πολύ δύσκολο αγώνα από την αρχή, οπότε δεν περίμενα να τερματίσω στους βαθμούς. Αλλά μετά την κόκκινη σημαία ήταν λίγο απογοητευτικό. Η εκκίνηση που κάναμε αμέσως μετά την κόκκινη σημαία ήταν εντελώς άχρηστη, δεν έχει νόημα, απλά ξοδεύεις τα καύσιμα».
Ο Τσουνόντα παρέμεινε στον αγώνα επίσης μετά από μια σύγκρουση που είχε με τον Πιάστρι που δεν είχε ως αποτέλεσμα καμία περαιτέρω ενέργεια από τους αγωνοδίκες: «Μόλις γύρισε, νομίζω. Δεν είδα σωστά, αλλά ναι, είχαμε μια επαφή».