Έσπασε τα χρονόμετρα ο Γκιουάνου Ζου με Alfa Romeo

O Ζου Γκουανιού

i

© Photo by Clive Mason/Getty Images

Έσπασε τα χρονόμετρα ο Γκιουάνου Ζου με Alfa Romeo

Δημήτρης Μπαλής • 20:23 - 24.02.2023 / Ανανεώθηκε: 09:45 - 20.08.2024

Οι χρόνοι κατέβηκαν περισσότερο τη δεύτερη μέρα των δοκιμών στο Μπαχρέιν.

Μετά τη μία ώρα διαλείμματος για να ανακτήσουν δυνάμεις όλοι οι εμπλεκόμενοι, οι δοκιμές στο Μπαχρέιν συνεχίστηκαν για δεύτερη ημέρα. Ενώ το πρωί ο Κάρλος Σάινθ με Ferrari ήταν εκείνος που σημείωσε την καλύτερη επίδοση, το απόγευμα συνεχίστηκε με τον Γκιουάνου Ζου να σημειώνει την καλύτερη επίδοση όλων των ημερών, χθες και σήμερα, δηλαδή. 

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, πάντως, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Σέρχιο Πέρες, το απόγευμα, ο Μαξ Φερστάπεν ήταν εκείνος που με τη γόμα C3 κατάφερε να σημειώσει την καλύτερη επίδοση.

Ο χρόνος του Ολλανδού, δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν 1.31.650, αλλά έχασε την πρώτη θέση από έναν οδηγό που δεν θα περίμενε κανείς. Αυτός ήταν ο Ζου, που 30 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας και έχοντας την πιο μαλακή γόμα της Pirelli, τη C5 δηλαδή, ήταν σε θέση να σταματήσει τους χρόνους στο 1'31.610. Κι αν οι περισσότεροι περίμεναν κάποια αντίδραση, αυτή δεν ήρθε ποτέ, ούτε καν από τη Mercedes, αφού ο Τζορτζ Ράσελ δεν μπόρεσε να μετάσχει στην τελευταία 1,5 ώρα. 

Αφορμή, ένα υδραυλικό πρόβλημα λόγω του οποίου δεν μπορούσε να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο (είχε κολλήσει στην τέταρτη) και ως εκ τούτου, υψώθηκε η κόκκινη σημαία. Ο Βρετανός συμπλήρωσε μόλις 26 γύρους από τους 98 της Mercedes την Παρασκευή, με τους μηχανικούς φυσικά να έχουν πέσει με τα μούτρα στη δουλειά, όχι μόνο για να λύσουν το πρόβλημα, αλλά και για να ανακαλύψουν τον λόγο που εμφανίστηκε. 

Από εκεί και πέρα, ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν τρίτος χάρη στο 1.32.205 που σημείωσε με τη C3, ενώ ο Νικ ντε Βρίες ήταν ακόμα ένας οδηγός που προτίμησε τις μαλακότερες γόμες. Με τη C4 λοιπόν κατάφερε να ολοκληρώσει τέταρτος. Πέμπτος ήταν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, χρησιμοποιώντας τη C4, έκτος ο Σάινθ από το πρωί και έβδομος ο Λόγκαν Σάρτζεντ με Williams. Πίσω του βρέθηκε ο Σαρλ Λεκλέρ, που προτίμησε να επικεντρωθεί σε προσομοίωση αγώνα, ενώ ο Όσκαρ Πιάστρι κατάφερε με «τερματίσει» έβδομος μετά από 154 γύρους, παρά τις επιφυλάξεις της McLaren. 

Ο Νόρις ήταν 16ος από το πρωί, ενώ το γαλλικό δίδυμο της εξίσου γαλλικής Alpine, Πιερ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν ήταν 11ος και 13ος αντίστοιχα. Ανάμεσά τους βρέθηκε ο Κέβιν Μάγκνουσεν, αλλά και εμπρός από τον Πέρες, που από την πλευρά του χώρισε τις δύο Mercedes. Σε αμφότερες τις διαδικασίες της Παρασκευής, έγιναν οι απαραίτητοι έλεγχοι από τους κριτές για να διαπιστώσουν ότι όλα τα συστήματα λειτουργούν στην εντέλεια, ενώ δύο προβλήματα που εμφανίστηκαν σε Alfa Romeo και Williams ίσως να μην είναι τόσο σημαντικά. 

Ο Ζου είχε αντιμετωπίσει ένα μηχανικό πρόβλημα και ο Σάρτζεντ ένα είδους ηλεκτρικό. Η τελευταία ημέρα των δοκιμών είναι το Σάββατο και εν συνεχεία οι ομάδες θα προετοιμαστούν για το πρώτο γκραν πρι της σεζόν, στην ίδια πίστα, στις 5 Μαρτίου. 

Αναλυτικά οι χρόνοι της δεύτερης ημέρας:

Tags: