Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ θεωρούν ότι δε βοήθησαν οι πρόσφατες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο.
Με μια δεύτερη θέση στην Αυστρία και μια τρίτη θέση στο Αζερμπαϊτζάν –και οι δύο με τον Λεκλέρ- σε 10 γκραν πρι, δεν μπορείς να λέγεσαι Ferrari. Σκληρές λέξεις, όμως έτσι είναι.
22:00 - 09.07.2023
Formula 1: Η βαθμολογία σε οδηγούς και κατασκευαστές μετά την πρωτιά του Φερστάπεν στo Σίλβερστοουν
Ο Μαξ Φερστάπεν τερμάτισε πρώτος στο γκραν πρι της Μεγάλης Βρετανίας και αύξησε ακόμα περισσότερο τη διαφορά στη βαθμολογία.
Η άλλοτε κραταιά ομάδα κάνει ένα από τα χειρότερά της πρωταθλήματα. Ξεκίνησε φέτος με όνειρα να καλύψει τη δαφορά από την κυρίαρχο Red Bull, ωστόσο αντί να την πλησιάσει ξεμάκρυνες κι άλλο και πέραν τούτου είδε άλλες ομάδες να ξεπετάγονται, όπως η Aston Martin που ξεκίνησε δυναμικά με τον Αλόνσο και τώρα δείχνει να έχει ξεφουσκώσει, αλλά και η McLaren που στο Σίλβερστοουν έκανε έναν φοβερό αγώνα με τη 2η θέση του Νόρις και την 4η του Πιάστρι.
Το να ξεκινάς στη Βρετανία από την 4η και την 5η θέση, με Λεκλέρ και Σάινθ και να τερματίζεις στην 9η και 10η, μόνο κολακευτική κατάληξη δεν είναι, για μια ομάδα που στη βαθμολογία του πρωταθλήματος είναι 4η με 157 βαθμούς, όταν η Aston Martin έχει 181, η Mercedes 203 και η Red Bull 411.
Στη Ferrari φαίνεται ότι ξέρουν που πονάνε, όμως παρά τις βελτιώσεις που κάνουν δεν μπορούν να έχουν σταθερότητα στην απόδοση. Μάλιστα στο Σίλβερστοουν ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική χωρίς αποτέλεσμα, διότι η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα στον 39ο γύρο του μπέρδεψε και μετέβαλε την κατάσταση.
Ο Σάινθ υπερασπίστηκε τη στρατηγική της ομάδας και κατηγόρησε την ασυνεπή φύση του αυτοκινήτου που επιδεινώθηκε από τους ισχυρούς ανέμους.
Ο νικητής του βρετανικού γκραν πρι το 2022 θεώρησε ότι η συμπεριφορά του μονοθεσίου ήταν απρόβλεπτη, παρά το γεγονός ότι η ομάδα είχε βάλει ένα αναθεωρημένο πάτωμα στο γκραν πρι του Μαϊάμι, για να γίνει το αυτοκίνητο καλύτερο.
Ο Σάινθ είπε ότι δυσκολευτήκαμε πολύ στην πρόσφυση με όλο τον άνεμο από το πίσω μέρος. «Δεν μπορούσαμε να πάρουμε τη δύναμη και επίσης τα πιο σκληρά ελαστικά έκαναν τα πάντα πολύ δύσκολα. Ξέρουμε πού είναι η αδυναμία μας. Το βλέπουμε στην αεροδυναμική σήραγγα, το βλέπουμε στο αυτοκίνητό μας, το βλέπουμε στην οδήγηση, στο συναίσθημα. Άρα, είναι απλώς θέμα εξέλιξης.»
Ο Ισπανός οδηγός θεωρεί ότι παρά την πρόοδο που έχουν κάνει, το Σίλβερστοουν τους επανέφερε στην πραγματικότητα που αφήνει τη Ferrari «εκτεθειμένη» σε διαφορετικές πίστες.