Έπειτα από 16 ολόκληρα χρόνια, η ιταλική ομάδα θέλει να κατακτήσει τίτλους.
Είναι πολλά τα χρόνια που η Ferrari έχει μείνει χωρίς τίτλο. Το 2007 όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα οδηγών με τον Κίμι Ραϊκόνεν και το 2008 το πρωτάθλημα κατασκευαστών, φαντάζουν αιώνας για τη Scuderia, η οποία ελπίζει με το νέο μονοθέσιο που παρουσίασε, να κάνει τις καμπάνες στο Μαρανέλο να χτυπούν τρελά και όχι μόνο έπειτα από κάποια νίκη.
14:40 - 08.02.2023
Η Ferrari προπονείται στα πιτ στοπ
Η ταχύτητα δεν περιορίζεται μόνο στο μονοθέσιο, αλλά και στους μηχανικούς που αλλάζουν τα ελαστικά.
Η αγωνία των εκατομμυρίων φίλων της Ferrari, για το πώς θα είναι το νέο μονοθέσιο, έφθασε στο τέλος της, καθώς η ιταλική ομάδα παρουσίασε τον νέο διεκδικητή της. Η ονομασία του νέου μονοθεσίου είναι SF-23 έγινε στο εργοστάσιο της φίρμας στο Μαρανέλο και παρόντες, μεταξύ άλλων, ήταν ο νέος τεχνικός διευθυντής, Φρεντερίκ Βασό και οι δύο οδηγοί της ομάδας, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ. Ακολούθως, ο Λεκλέρ έκανε τις πρώτες βόλτες με το νέο μονοθέσιο, στην παρακείμενη πίστα.
Η SF-23 βασίστηκε στην εξέλιξη της περσινής F1-75 που κέρδισε τέσσερα γκραν πρι και 12 πολ ποζίσιον, αλλά μετά τη σταθερά καθοδική της πορεία, σε συνδυασμό με την άνοδο της Red Bull, ήταν φυσικό κι επόμενο να επέλθουν μερικές αλλαγές. Η πιο σημαντική αφορά τα πρόσωπα, καθώς ο Ματία Μπινότο αποχώρησε, με τη θέση του να παίρνει ο Βασό, που εργαζόταν στην Alfa Romeo, ενώ οι υπόλοιπες αφορούν το μονοθέσιο.
Η πίεση είναι μεγάλη, προκειμένου ο Βασό να καταφέρει να επιστρέψει την ομάδα στις επιτυχίες και αυτό που θα επιχειρήσει να διορθώσει, είναι η στρατηγική, με ενδεχόμενες εντολές και άλλα πολλά μικρά, αλλά σημαντικά.
«Δουλεύουμε πολύ τις δύο τελευταίες εβδομάδες, και διαθέτουμε τα πάντα για να κερδίσουμε. Πρέπει να συνδέσουμε τα κομμάτια του παζλ και να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για αυτό. Μπορείτε να κοιτάξετε στα αποτελέσματα της τελευταίας 10ετίας και θα καταλάβετε ότι η... ρόδα πάντα γυρίζει, άρα αυτό για εμένα σημαίνει συνεχής βελτίωση», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Βασό.
Ενώ η SF-23 έχει πολλές αεροδυναμικές βελτιώσεις, η ομάδα επικεντρώθηκε περισσότερο στον κινητήρα, ένας τομέας που στοίχισε πέρυσι, όταν για παράδειγμα ο Λεκλέρ αντιμετώπισε προβλήματα στο Αζερμπαϊτζάν και την Ισπανία κι ενώ βρισκόταν πρώτος.
Προκειμένου να λυθεί αυτό το πρόβλημα, η ομάδα δούλεψε πάνω στην αξιοπιστία της μονάδας, κατασκεύασε μια νέα, συνοδεύοντάς τη από νέο κιβώτιο. Φήμες κάνουν λόγο πως η ισχύς της είναι κατά 30 ίππους περισσότερη, σε σχέση με την περσινή, με τον Βασό, πάντως, να μην επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο.
Όσον αφορά σε μια άλλη σπουδαία αλλαγή, το όνομα της Ferrari θα εμφανίζεται ολογράφως στην πίσω πτέρυγα, κάτι όντως ιδιαίτερο για τους υποστηρικτές της, οι οποίοι θα θέλουν να τη βλέπουν συνεχώς στην κορυφή.