Δείτε την εμπειρία του πρωταθλητή Φερστάπεν, με ηλεκτρικό Ford.
Επειτα από 20 και πλέον χρόνια, η Ford επιστρέφει στη Formula 1, από το 2026 έως τουλάχιστον το 2030.
Η Ford θα συνεργαστεί με την Red Bull Powertrains, ως στρατηγικός της εταίρος για την ανάπτυξη της υβριδικής μονάδας ισχύος επόμενης γενιάς, για τις ομάδες Oracle Red Bull Racing και Scuderia AlphaTauri.
Ξεκινώντας το 2023, η Ford και η Red Bull Powertrains θα εργαστούν για την ανάπτυξη της μονάδας ισχύος που θα αποτελεί μέρος των νέων τεχνικών κανονισμών, συμπεριλαμβανομένου ενός ηλεκτροκινητήρα 350kW και ενός νέου κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος θα είναι συμβατός με πλήρως βιώσιμα καύσιμα, ώστε όλα να είναι έτοιμα για τη σεζόν του 2026.
11:20 - 04.02.2023
Πλήρης η στήριξη της Aston Martin στον Αλόνσο
Μολονότι στις 29 Ιουλίου, ο Ισπανός «πατά» τα 42 χρόνια ζωής, ο διευθυντής της ομάδας, Μάικ Κρακ, δεν ανησυχεί καθόλου.
Η Ford θα παρέχει τεχνογνωσία σε όλους τους τομείς, στους οποίους μπορεί να προσθέσει αξία στην πρωτοκλασάτη ομάδα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Οι τομείς που θα διερευνηθούν από κοινού εντοπίζονται στην ανάπτυξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης καθώς και σε βασικές εξελίξεις, όπως η τεχνολογία των κυψελών μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα, το λογισμικό ελέγχου της μονάδας ισχύος και η ανάλυση δεδομένων.
Παρά το γεγονός ότι εγκατέλειψε το σπορ το 2004, η Ford παραμένει ο τρίτος πιο επιτυχημένος κατασκευαστής κινητήρων στην ιστορία της Formula 1 έχοντας κατακτήσει 10 πρωταθλήματα κατασκευαστών και 13 πρωταθλήματα οδηγών, στα τέλη της δεκαετίας του '60 και τη δεκαετία του '70.
Δείτε πώς προανήγγειλε η Ford την επιστροφή της στην F1
Δείτε την πρώτη εμπειρία του Μαξ Φερστάπεν με ηλεκτρικό Ford