Ανακοινώθηκαν οι 6 οδηγοί των 2 αυτοκινήτων Ferrari 499P, με παγκόσμιους πρωταθλητές στο ρόστερ.
Με τη νέα Ferrari 499P να μπαίνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (WEC), 50 χρόνια αφότου η 312 P έκανε την τελευταία της εμφάνιση στην κορυφαία κατηγορία, η 11η σεζόν του θεσμού θα περιλαμβάνει 13 συμμετοχές Hypercar (11 στο LMP2, 14 στο LMGTE Am) και 9 παγκόσμιους κατασκευαστές, σε όλες τις κατηγορίες (Cadillac, Ferrari, Peugeot, Porsche, Toyota, Glickenhaus, Vanwall, Chevrolet και Aston Martin), στο κορυφαίο διεθνές πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων στον κόσμο.
Μάλιστα, ανάμεσα στα νέα ονόματα που θα ενταχθούν στο WEC φέτος, συμπεριλαμβάνονται οι πρώην πιλότοι της Formula 1, Αντόνιο Τζιοβινάτσι και Ζακ Βιλνέβ.
Η σεζόν του 2023 περιλαμβάνει συνολικά 38 συμμετέχοντες, από 12 διαφορετικές χώρες συν έναν αριθμό ρεκόρ ομάδων που θα ανταγωνιστούν στις κατηγορίες Hypercar και LMGTE Am.
Η εισαγωγή της κατηγορίας Hypercar το 2021 εγκαινίασε μια νέα χρυσή εποχή για το WEC, με πολλούς κατασκευαστές (Cadillac, Ferrari, Glickenhaus, Peugeot, Porsche, Toyota και Vanwall) να λαμβάνουν μέρος φέτος στον θεσμό, με 13 συμμετοχές.
Η 11η σεζόν του WEC έχει και το 24 Hours of Le Mans – το στολίδι στο ημερολόγιο – που πρόκειται να γιορτάσει τα εκατό χρόνια του. Το πρωτάθλημα επιστρέφει επίσης στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία, ως μέρος ενός διευρυμένου ημερολογίου επτά αγώνων για το 2023 (Ζέμπρινγκ, Πορτιμάο, Σπα, Λε Μανς, Μόντσα, Φούτζι και Μπαχρέιν).
Οσον αφορά ένα κορυφαίο όνομα, όπως είναι η Ferrari, η εταιρεία παρουσίασε στην Ιμολα του 6 οδηγούς της Ferrari 499P.
Στη 499P νούμερο 50, οδηγοί θα είναι ο Αντόνιο Φουόκο, ο Μιγκέλ Μολίνα και ο Νίκλας Νίλσεν. Ο Ιταλός Φουόκο, γεννημένος το 1996, καθιερώνεται γρήγορα ως ένας από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς στη σκηνή των αγώνων αντοχής και, μαζί με τον Ισπανό Μολίνα (1989), κέρδισε το 8 Hours του Μπαχρέιν, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην κατάκτηση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ο Δανός Νίλσεν, γεννημένος το 1997, ήδη είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην κατηγορία LMP2 Pro-Am.
13:47 - 11.01.2023
Ο πρόεδρος της FIA ξεκαθαρίζει τη θέση του απέναντι στους «πιλότους» λίγο πριν το ξεκίνημα της νέας σεζόν
Σε δηλώσεις του ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγιέμ τόνισε πως η F1 δεν πρέπει να αποτελεί πλατφόρμα έκφρασης προσωπικών απόψεων, δίνοντας τροφή για σχόλια
Στην 499P νούμερο 51, θα καθίσουν οι Αλεσσάντρο Πιέρ Γκουίντι, ο Τζέιμς Καλάντο και ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι. Αφού έγιναν παγκόσμιοι πρωταθλητές για δεύτερη συνεχόμενη φορά (η τρίτη στην καριέρα τους) στην κατηγορία LMGTE Pro, ο Ιταλός Γουίντι (1983), και ο Βρετανός Καλάντο (1989), θα αναλάβουν την πρόκληση να κερδίσουν στην κορυφαία κατηγορία μαζί.
Το ζευγάρι αυτών των οδηγών, μπορεί να βασιστεί στην ταχύτητα του Ιταλού Τζιοβινάτσι (1993), ο οποίος αγωνίζεται full-time στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής για πρώτη φορά μετά την εμπειρία του στο 24 Hours του Λε Μανς το 2018, όπου έκανε αισθητή η παρουσία του. Με τη Scuderia Ferrari από το 2017, ο Τζιοβινάτσι θα συνεχίσει ως αναπληρωματικός οδηγός το 2023.