Η ομάδα ανάρτησε στο twitter φωτογραφία του αυτοκινήτου, με τον Τζορτζ Ράσελ να παριστάνει την εμπρός πτέρυγα της W14, έχοντας τα χέρια του ανοικτά.
Αυτή την εβδομάδα διεξάγεται το επόμενο γκραν πρι της Formula 1. Είναι προγραμματισμένο για την Κυριακή 28 Μαΐου στο Μονακό και πολλοί φίλοι της ομάδας περίμεναν πώς και πώς τις αναβαθμίσεις, που τόσον καιρό γινόταν λόγο για αυτές. Η Mercedes δεν έχει τόσο καλή παρουσία φέτος, με την Aston Martin να την έχει ξεπεράσει στη βαθμολογία και τη Red Bull από την άλλη, να κάνει... παρέλαση, κατέχοντας αυτή τη στιγμή με άνεση την κορυφή της βαθμολογίας.
Οι αναβαθμίσεις της Mercedes θα παρουσιάζονταν κανονικά στο γκραν πρι που θα γινόταν στην Ίμολα, που αναβλήθηκε λόγω των πλημμυρών που έπληξαν την περιοχή. Οι περισσότεροι τότε έκαναν λόγω πως οι βελτιώσεις της W14 θα εμφανίζονταν σε άλλον αγώνα, μόνο που η Mercedes επέλεξε να γίνει αυτό στο Μονακό, έστω και αν η πίστα του Πριγκιπάτου είναι κάπως ιδιαίτερη. Ούτε μεγάλες ευθείες έχει, ούτε φαρδιά είναι, δεν προσφέρεται για προσπεράσματα, άρα ενδέχεται να μην αποδώσουν οι αναβαθμίσεις για τη Mercedes.
18:05 - 22.05.2023
Σκάει το «μπαμ» στη Formula 1: Πρόταση - μαμούθ της Ferrari στον Χάμιλτον!
Σύμφωνα με την βρετανική Daily Mail η Ferrari είναι έτοιμη να προσφέρει 46 εκατομμύρια ευρώ στον Λιούις Χάμιλτον για να τον κάνει δικό της.
Η γερμανική εταιρεία, όμως, αποφάσισε πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να τις παρουσιάσει, αναρτώντας μια φωτογραφία στο twitter, όπου το αυτοκίνητο φαίνεται από πάνω, με τον Τζορτζ Ράσελ να παριστάνει την εμπρός πτέρυγα. Αξίζει να αναφερθεί, πάντως, πως στη φωτογραφία δεν είναι η αναβαθμισμένη W14, αλλά η... τωρινή, με τους Γερμανούς να μην θέλουν να δείξουν τι ετοιμάζουν ενόψει Μονακό, κρατώντας τα μυστικά τους καλά κρυμμένα.
Οι τομείς στους οποίους η βελτιωμένη W14 έχει δεχτεί επεμβάσεις, είναι στο αεροδυναμικό πακέτο, στο πάτωμα και στην εμπρός ανάρτηση. Το πίσω μέρος θα παραμείνει απαράλλαχτο, είναι ίδιο με της Aston Martin και από τη στιγμή που αποδίδει, δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να αλλάξει.
Σε δηλώσεις που είχε κάνει πρόσφατα ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, είχε σημειώσει πως δεν περιμένει θαύματα από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά με τη Red Bull να βρίσκεται ήδη 128 πόντους πιο μπροστά, η συγκεκριμένη προσπάθεια της Mercedes, δεν έχει στόχο να έρθουν όλα πάνω-κάτω μονομιάς, αλλά να μειωθεί αρχικά η διαφορά απόδοσης και εν συνεχεία να υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις.