Η νέα McLaren 750S: ένα supercar, σκέτη απόλαυση

Το νέο υπερ-αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα V8

i

©McLaren

Η νέα McLaren 750S: ένα supercar, σκέτη απόλαυση

Δημήτρης Μπαλής • 09:30 - 15.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:19 - 14.08.2024

Η ελαφρύτερη και ισχυρότερη McLaren παραγωγής, με κορυφαία αναλογία ισχύος προς βάρος

Η άλλοτε κραταιά McLaren της Formula 1, η οποία διαθέτει τεράστια μηχανολογία, είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει εξαιρετικά supercars.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η McLaren 750S, η ελαφρύτερη και ταυτόχρονα ισχυρότερη McLaren παραγωγής, με κορυφαία αναλογία ισχύος προς βάρος στην κατηγορία των 587 ίππων ανά τόνο – ένα πλεονέκτημα 22 ίππων έναντι του πλησιέστερου ανταγωνιστή της.

Το νέο υπερ-αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα V8 απογειώνει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά του διάσημου 720S.

Με το 30% των εξαρτημάτων να είναι νέα ή αλλαγμένα, καθιστούν το 750S το πιο γρήγορο και ακόμη πιο συναρπαστικό και ελκυστικό μοντέλο.

Η μονοκόκ κατασκευή από ανθρακονήματα είναι ο πυρήνας για το χαμηλό βάρος του οχήματος – το 750S είναι ελαφρύτερο από το 720S κατά 30 κιλά και με ξηρό βάρος μόλις 1.277 κιλά, είναι κατά 193 κιλά ελαφρύτερο από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή του.

Διαθέτει αγωνιστικά καθίσματα με κέλυφος από ανθρακονήματα και ελαφρύτερους τροχούς, για εξοικονόμηση βάρους, 19 ιντσών μπροστά (245/35 ελαστικά) και 20 ιντσών πίσω (305/30 ελαστικά σε διάσταση).

Το εντυπωσιακό μοτέρ ©McLaren

Επίσης, η δομή από ανθρακονήματα και η σύνθετη αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, σημαίνουν ότι το Spider είναι μόνο 49 κιλά βαρύτερο από το coupe. Ο διπλός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 βενζίνης 4.0lt αποδίδει τώρα 750 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο 7 σχέσεων με αναθεωρημένες σχέσεις βελτιστοποιεί την επιτάχυνση, χαρίζοντας 2,8 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα και 7,2 δευτ. στα 0-200 χλμ./ώρα (Spider 7,3 δευτερόλεπτα). Συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με Comfort, Sport και Track ρυθμίσεις.

Εχει και αυξημένη κάθετη δύναμη και ακόμη καλύτερη αεροδυναμική ισορροπία από το 720S.

Καθαρόαιμο κόκπιτ ©McLaren

Το νέο εσωτερικό εστιάζει περισσότερο στον οδηγό και θέτει νέα πρότυπα με τις οθόνες και τα χειριστήρια. Η νέα οθόνη οργάνων έχει επίκεντρο τον οδηγό, πλαισιωμένη από διακόπτες που ελέγχουν τις ρυθμίσεις Active Dynamic - μια καινοτομία της McLaren που επιτρέπει την αλλαγή των λειτουργιών ανάρτησης και μετάδοσης κίνησης με τα χέρια στο τιμόνι.

Φέρει και αποκλειστική, νέα λειτουργία ελέγχου McLaren (MCL), που επιτρέπει στον οδηγό να αποθηκεύσει έναν αγαπημένο συνδυασμό ρυθμίσεων συστήματος μετάδοσης κίνησης και να επιστρέψει σε αυτό με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η Spider εκδοχή ©McLaren

Η εξάτμιση κεντρικά τοποθετημένη εμπνευσμένη από τη McLaren P1, προσφέρει ένα νέο, ξεχωριστό κρεσέντο, ενώ ντεμπούτο κάνει η υδραυλική ανάρτηση, με νέα ελαφριά ελατήρια και αποσβεστήρες και αναθεωρημένη γεωμετρία ανάρτησης για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία.

Βελτιωμένο και το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση, ενώ φέρει αναβαθμισμένα φρένα με κεραμικούς δίσκους (390 χλστ. μπροστά – 380 χλστ. πίσω) και δαγκάνες μονομπλόκ που προέρχονται από το σύστημα McLaren Senna.

Οσον αφορά στα αεροδυναμικά στοιχεία, είναι διάχυτα παντού, από όπου κι αν κοιτάξεις, σε ένα αμάξωμα μήκους 4,569 μ., πλάτους 2,161 μ., ύψους 1,196 μ. και με 2,670 μ. μεταξόνιο.

Σαγηνευτικό στο προφίλ το coupe ©McLaren
Tags: