Ήρθε μετά από 41 χρόνια το Dax στην Ευρώπη
i

ST125 Dax / © ΗΟΝDA

Ήρθε μετά από 41 χρόνια το Dax στην Ευρώπη

Δημήτρης Μπαλής • 13:27 - 26.12.2022 / Ανανεώθηκε: 10:57 - 20.08.2024

Το ST125 Dax πλαισιώνει το Monkey και το MSX125 Grom στην ευρωπαϊκή σειρά mini-bikes της Honda

Μοντέλα για όλα τα γούστα διαθέτει η γκάμα της Honda moto, με το Dax να επιστρέφει στην ευρωπαϊκή γκάμα της ιαπωνικής μάρκας, μετά από απουσία 41 χρόνων.

Το ST125 Dax διαθέτει τη γνήσια αυθεντικότητα του πρώτου μοντέλου του 1969, αλλά με χαρακτηριστικά απόδοσης του 21ου αιώνα σε επίπεδο πλαισίου, κινητήρα και εργονομίας. Το Honda Dax πρόκειται να πλαισιώΣΕΙ το Monkey και το MSX125 Grom στη σειρά mini-bikes της Honda.

Χάρη στο εμβληματικό πλαίσιο από πρεσαριστό ατσάλι σχήματος T, το Dax ξεχωρίζει. Το πλαίσιο ξεκινά κάτω από τη σέλα και εκτείνεται μέχρι το χρωμιωμένο τιμόνι, θυμίζοντας ένα Dachshund, περισσότερο γνωστό ως σκύλο «Λουκάνικο» που με τα κοντά πόδια και το μακρύ κορμό του χάρισε το όνομά του στο πρώτο ST50 Dax το 1969.

Το σύστημα ανάρτησης χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 31 χλστ. σε συνεργασία με διπλά πίσω αμορτισέρ. Ολοκληρώνοντας την κλασική εμφάνιση, τα στοιχεία αυτά συνδυάζονται με μαύρους τροχούς mini-bike 12 ιντσών και ελαστικά τύπου balloon που προσφέρουν αβίαστη ευελιξία στην πόλη. 

ST125 Dax / © ΗΟΝDA

Ο φωτισμός είναι full LED και επιπλέον το Dax διαθέτει μία εντυπωσιακή συμπαγή οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο, χρωμιωμένο τιμόνι και χειρολαβή συνεπιβάτη.

Αποδίδοντας ομαλή ισχύ και ροπή από τον 2-βάλβιδο, αερόψυκτο SOHC κινητήρα (με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής) 124κ.εκ., ισχύος 9,4 hp (6,9kW) στις 7.000 σ.α.λ., προδιαγραφών EURO5, και με ροπή 10,8Nm στις 5.000 σ.α.λ.,το Dax διαθέτει φυγοκεντρικό συμπλέκτη και κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων.

Το Dax, για την αποτελεσματική πέδηση, φέρει μονοκάναλο ABS καθώς και υδραυλικές εμπρός και πίσω δαγκάνες, που επενεργούν σε δίσκους διαμέτρου 220 και 190 χλστ., αντίστοιχα.