Μπορεί να τον πλησίασε σε χρόνο ο Σάινθ, όμως ο Φερστάπεν είχε και πάλι τον πρώτο λόγο.
Με τον Σαρλ Λεκλέρ να μη βγαίνει καθόλου στην πίστα σήμερα το απόγευμα, εξαιτίας πιθανότατα υδραυλικών προβλημάτων στο μονοθέσιο της Ferrari, μόνο ο Κάρλος Σάινθ προσπάθησε να είναι ανταγωνιστικός σε χρόνο και μάλιστα ήταν στα 2 εκατοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Φερστάπεν.
12:15 - 07.07.2023
Φόβοι για ενέργειες ακτιβιστών στο γκραν πρι του Σίλβερστοουν
Πέρυσι είχαν εισβάλλει στην πίστα διαδηλωτές από την περιβαλλοντική ακτιβιστική ομάδα Just Stop Oil.
Θα περιμένουμε να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη με τη Ferrari του Λεκλέρ. Το πρόβλημα θα λυθεί, είναι σίγουρο διότι στα γκαράζ της Ferrari βλέπαμε πολλά γέλια. Το θέμα είναι μη βγουν ξυνά.
Και πάλι, όπως και νωρίς το μεσημέρι, οι οδηγοί χρησιμοποίησαν όλες τις διαθέσιμες γόμες, προκειμένου να δουν τις αποδόσεις και τη στρατηγική που θα καταστρώσουν για τις αυριανές δοκιμές κατάταξης, ενόψει του κυριακάτικου γκραν πρι.
Πολύ καλός ήταν και πάλι ο Αλμπον. Το μεσημέρι είχε τον τρίτο χρόνο με τη Williams και το απόγευμα διατήρησε αυτή τη θέση. Αυτή τη φορά και ο Σάρτζεντ με το δεύτερο βρετανικό μονοθέσιο, βρέθηκε ψηλά σε χρόνο, στην 5η θέση.
Μέτριες οι αποδόσεις των δύο Aston Martin, με Στρολ και Αλόνσο σε 6η και 10η θέση, αντίστοιχα, ενώ και πάλι οι δύο Mercedes με Ράσελ και Χάμιλτον δε βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα των χρόνων (12ος και 15ος). Ισως ετοιμάζονται να τα δώσουν όλα αύριο. Εχουν και νέα μπροστινή αεροτομή.
Οι δύο McLaren με Πιάστρι και Νόρις δεν εμφανίστηκαν ανταγωνιστικές, όπως και οι Alpine των Γκασλί και Οκόν. Τελευταίες σε χρόνους οι δύο AlphaTauri με Τσουνόντα και Ντε Βρίες, ο οποίος έπαθε κλατάρισμα χωρίς συνέπειες.
Μετά το τέλος των δοκιμαστικών, οι οδηγοί τεστάρισαν εκκινήσεις, για να βρίσκονται σε ρυθμό αγώνα.
Στην πίστα του Σίλβερστοουν και το απόγευμα είχε πολύ κόσμο γεγονός που επιβεβαιώνει ότι η Μεγάλη Βρετανία είναι η Μέκκα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ευρώπη.
Αύριο περιμένουμε να εντείνουν τις προσπάθειές τους ομάδες και οδηγοί και βέβαια περιμένουμε τη σύνθεση του γκριντ για το γκραν πρι.