Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari ανέφερε πως η ομάδα του έχει πολλή δουλειά ακόμα προκειμένου να είναι συνεπής η SF-23.
Άσχημα ήταν τα συναισθήματα για τη Ferrari μετά τον αγώνα της Ισπανίας. Ο Σαρλ Λεκλέρ, που ξεκίνησε 19ος από τα πιτ, δεν κατάφερε να μπει στη βαθμολογούμενη 10άδα, καθώς τερμάτισε 11ος, ενώ ο δεύτερος στην εκκίνηση Κάρλος Σάινθ, είδε εν τέλει την καρό σημαία πέμπτος. Ως εκ τούτου, όλοι πέφτουν για μια ακόμα φορά με τα… μούτρα στη δουλειά για να δουν τι φταίει και το μονοθέσιο δεν αποδίδει, με τον Λεκλέρ να εξηγεί τους λόγους που το κάνουν να μην είναι ανταγωνιστικό.
10:03 - 06.06.2023
Μάχες από τα παλιά θα ήθελε ο Φερστάπεν με τον Χάμιλτον
Κανένα πρόβλημα να κοντραριστεί στα ίσα με τον Βρετανό, δεν έχει ο οδηγός της Red Bull, ο οποίος τονίζει πως κάτι τέτοιο θα κάνει καλό στο σπορ.
«Στο πρώτο stint είχαμε τη σκληρή γόμα και περιμέναμε να αποδώσει, αλλά για κάποιο λόγο ήταν πάρα πολύ κακή. Δεν είχα καθόλου πρόσφυση, ιδιαίτερα στα εμπρός ελαστικά. Οι περιορισμοί συγκριτικά με τα προκριματικά ήταν εντελώς διαφορετικοί και περιμέναμε κάτι καλύτερο. Αλλά για κάποιο λόγο, όταν βάλαμε για δεύτερη φορά τη σκληρή γόμα, όλα ήταν μια χαρά. Δεν μπορούμε να βρούμε το κατάλληλο τάιμινγκ και αυτό αποτελεί έκπληξη για εμάς. Άρα, έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας. Πιστεύω πως θα πρέπει να βάλουμε τα δυνατά μας για να βρούμε την κατάλληλη λύση για τα ελαστικά και να τα διαχειριζόμαστε καλύτερα. Δύο με τρεις βαθμοί, κάνουν τη μεγάλη διαφορά στην ισορροπία και κατά τη διάρκεια του διημέρου ήμασταν από τη μια κακοί και από την άλλη, καλοί», ήταν τα πρώτα λόγια του Μονεγάσκου, ο οποίος συμπλήρωσε πως παρόλο που δεν άλλαξε το στιλ οδήγησής του στα δύο stint, κάτι δεν πήγε καλά.
«Θα δω με την ομάδα τα δύο σετ και θα προσπαθήσουμε να βρούμε τη λύση. Αλλά είναι πολύ δύσκολο. Από τη στιγμή που άλλαξε ο άνεμος, είχα ένα αυτοκίνητο δυσκολοδήγητο», είπε ο Λεκλέρ.
Ο Λεκλέρ ανέφερε, επίσης, πως η έλλειψη συνέπειας των ελαστικών, είναι φυσικό κι επόμενο να κάνει τους αγώνες δυσκολότερους. «Δεν έχω ένα αυτοκίνητο που υποστρέφει. Έχω υποστροφή με το ένα σετ, μετά βάζω ξανά τα σκληρά και αντιμετωπίζω υπερστροφή. Ως οδηγός, κάνεις πάντα τα ίδια ακριβώς πράγματα, αλλά είναι δύσκολο να οδηγείς ένα "ασυνεπές" μονοθέσιο, ειδικότερα όταν τοποθετείς την ίδια γόμα», κατέληξε.