Οφθαλμοφανή παραδοχή του οδηγού της Ferrari που δεν κατέφερε από την πολ ποζίσιον να σπάσει την παντοδυναμία των «κόκκινων ταύρων».
Μπορεί να υπάρχει κάποια δόση χαράς στη Ferrari και στον Λεκλέρ, για το πρώτο βάθρο που πήραν φέτος στο πρωτάθλημα, μετά από 4 γκραν πρι, ωστόσο το να έχεις δύο φορές την πολ ποζίσιον, μία για τον χθεσινό αγώνα Sprint και μία για το σημερινό γκραν πρι και να μην καταφέρνεις να κερδίζεις, είναι μεγάλο θέμα.
Θα μπορούσα να πω πλήγμα, όμως δεν είναι καθώς όπως έχει φανεί η Red Bull κινείται σε άλλο μήκος κύματος (και) φέτος, τουλάχιστον τώρα στην αρχή.
15:40 - 30.04.2023
Διπλός θρίαμβος του Πέρες με νίκες σήμερα στο γκραν πρι και χθες στο Sprint του Μπακού
Από δύο νίκες Πέρες και Φερστάπεν στα 4 μέχρι τώρα γκραν πρι, μετά την επικράτηση του Μεξικανού στο Μπακού.
Σήμερα, ο Λεκλέρ ξεκίνησε καλά από την πολ ποζίσιον και διατηρήθηκε εκεί μέχρι τον 4ο γύρο, όταν τον πέρασε ο Φερστάπεν αξιοποιώντας τη δύναμη του DRS που χαρίζει τελική ταχύτητα 20 χλμ./ώρα παραπάνω.
Και σαν να μην έφτανε αυτό, στον 6ο γύρο τον πέρασε και ο Πέρες, με την άλλη Red Bull, στο ίδιο σημείο, μη καταφέρνοντας να αντιδράσει.
Ούτε η έλευση του αυτοκινήτου ασφαλείας, που έφερε ξανά τον Λεκλέρ δεύτερο, στάθηκε ικανή να διατηρήσει σε θέση μάχης για τη νίκη τον Μονεγάσκο, καθώς τον ξαναπέρασε ο Φερστάπεν, αποδεικνύοντας, για μια ακόμα φορά, το αυτονόητο: ότι η Red Bull είναι ανίκητη.
Κ αυτό φάνηκε περίτρανα, διότι με πάνω από 21 δευτ. διαφορά ο Λεκλέρ από τον Φερστάπεν, τι θα μπορούσε άλλο να πει, όντας τρίτος: «Η Red Bull είναι σε άλλο πρωτάθλημα, μόλις έρχεται η ώρα του αγώνα. Έχουν πολύ περισσότερο αγωνιστκό ρυθμό από εμάς. Νομίζω ότι βρήκαν κάτι που εμείς δεν το βρήκαμε ακόμα. Εκεί είναι η εστίασή μας αυτή τη στιγμή, κι όλοι εργάζονται για να προσπαθήσουν να καταλάβουν τι μπορούμε να κάνουμε στους αγώνες, ειδικά για να έχουμε καλύτερες επιδόσεις», είπε ο Λεκλέρ.
Ερωτηθείς αν ένιωθε ότι η διαφορά από τη Red Bull μειώνεται καθόλου, είπε: «Ειλικρινά, το συναίσθημα είναι λίγο καλύτερο. Δεν ξέρουμε πραγματικά πόσο έχουμε κλείσει τη διαφορά. Αλλά και πάλι, και η Aston Martin ήταν πολύ γρήγορη. σήμερα. Έχουμε λοιπόν πολλή δουλειά ακόμα».