Το μέλλον του Λιούις Χάμιλτον στη Formula 1 και στη Mercedes μετά το 2023 είναι αβέβαιο αλλά ο διευθυντής της ομάδας Τότο Βολφ λέει πως δεν σκέφτεται, ούτε μιλά με κάποιον πιθανό αντικαταστάτη του Βρετανού.
Η Mercedes και ο Λιούις Χάμιλτον είχαν ως σκοπό να συναντηθούν και να συζητήσουν για τη παραμονή - ανανέωση του συμβολαίου του Βρετανού μέσα στο 2022 πλέον έχουμε 2023 και ακόμα να συμβεί η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, Κατά συνέπεια, εντείνονται οι φήμες πως είτε ο 38χρονος σκέφτεται να αποχωρήσει από την ομάδα ή και από το σπορ, είτε η Mercedes επιθυμεί την αντικατάστασή του.
Βέβαια όλα αυτά είναι φήμες καθώς και οι δύο πλευρές υποστηρίζουν ότι θέλουν να συνεχίσουν τη συνεργασία τους σύμφωνα με τον ίδιο τον Χάμιλτον που είχε δηλώσει στο GP της Σαουδικής Αραβίας ότι δεν θέλει ούτε να τα παρατήσει ούτε να πάει σε άλλη ομάδα της Formula 1, εν μέσω φημολογίας περί ανταλλαγής με τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
17:11 - 08.04.2023
Ο Ράσελ θα αναθεωρήσει τον ισχυρισμό του ότι η Red Bull μπορεί να κερδίσει κάθε αγώνα της Formula 1, μετά την βελτίωση της Mercedes
Ο Τζορτζ Ράσελ λέει ότι οι επερχόμενες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο της Mercedes θα τον κάνουν να επανεκτιμήσει τα σχόλιά του ότι η Red Bull μπορεί να κερδίσει κάθε αγώνα της Formula 1 το 2023.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι επιθυμεί την ανανέωση του συμβολαίου του Βρετανού και πέραν του 2023, το ισχυρίστηκε ξανά μιλώντας στο motorsport.com: «Μπορεί να ακουστεί αφελές, όμως δεν καταφέρνω να σκεφτώ ένα εναλλακτικό πλάνο αν το πρώτο μου πλάνο είναι αυτό που προτιμώ» είπε ο Αυστριακός
«Δεν θέλω να εμπλακώ σε συνομιλίες με άλλους οδηγούς διότι είμαι ικανοποιημένους με αυτούς που βρίσκονται ήδη στην ομάδα, αυτό είναι σίγουρο. Προς το παρόν δεν έχουμε plan B, το πλάνο είναι ο Λιούις», συμπλήρωσε ο Βολφ. Και κατέληξε: «Πιστεύω ότι θα μας το έλεγε αρκετά νωρίς. Δεν νομίζω ότι ποτέ ο Λιούις θα έλεγε 'δεν μπορώ να το κάνω αυτό άλλο, αύριο το πρωί φεύγω.
Θα ένιωθε σε κάθε περίπτωση την ευθύνη για την ομάδα. Δεν θα την άφηνε μόνη. Οι οδηγοί πάντα θα παίρνουν τέτοιες αποφάσεις, αλλά δεν θα μας απογοήτευε. Από την άλλη, αν πιστεύεις ότι έχεις μια ομάδα που είναι ελκυστική για τους άλλους, πάντα θα μπορείς να βρίσκεις λύσεις».
Βάσει όλων των δεδομένων η Mercedes και ο Χάμιλτον θα ήθελαν να ανανεώσουν τη συνεργασία τους, αλλά ακόμη δεν έχουν κατασταλάξει στους όρους του νέου του συμβολαίου. Να θυμίσουμε ότι ο 38χρονος είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στην ιστορία της F1.
Έτσι, ενδεχομένως να κρύβεται εκεί η άρνηση του Χάμιλτον δεσμεύοντας ακόμα και το μέλλον του στη Mercedes παρότι στο πλαίσιο του αγώνα της Τζέντα είπε πως «αγαπώ αυτή την ομάδα, δεν βλέπω τον εαυτό μου σε κάποια άλλη, ούτε με βλέπω να τα παρατάω δεν νιώθω πως είμαι από αυτούς που τα παρατάνε».