Ο οδηγός της Red Bull, Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος στις τρίτες ελεύθερες δοκιμές της Formula 1 στην Αυστραλία.
Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος μέσα σε μια γεμάτη από γεγονότα ελεύθερη δοκιμή στη Μελβούρνη, με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος να βρίσκεται μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο και τον Εστεμπάν Οκόν, καθώς οι οδηγοί έκαναν τους τελευταίους γύρους προετοιμασίας πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές που ακολουθούν αργότερα σήμερα.
Καθώς τα φώτα έγιναν πράσινα, ο Λανς Στρολ μπήκε πρώτος από τους υπόλοιπους οδηγούς στην πίστα για να ξεκινήσει η αγωνιστική ημέρα, με τους οδηγούς να προσπαθούν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο από τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής που επηρεάστηκε από τη βροχή.
Ο Κάρλος Σάινθ, με το μαλακό ελαστικό, έκανε χρόνο 1.18.127, για να ακολουθήσει ο συμπατριώτης του Φερνάντο Αλόνσο με διαφορά 0.202, καθώς πολλοί οδηγοί έκαναν μεγάλες διαδρομές με πολλά καύσιμα για να ξεκινήσουν τις δοκιμές.
19:51 - 31.03.2023
Ο Μάικλ Μάσι επέστρεψε στα paddock της Formula 1 (vid)
Ο πρώην διευθυντής αγώνων της Formula 1, Μάικλ Μάσι, εμφανίστηκε στα paddock των ομάδων για πρώτη φορά μετά το Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι το 2021.
Ωστόσο, η προετοιμασία των οδηγών διακόπηκε για λίγο μετά από μια κόκκινη σημαία, καθώς οι υπεύθυνοι της πίστας έπρεπε να βγουν στον αγωνιστικό «στίβο» για να καθαρίσουν ένα κομμάτι από το μονοθέσιο της AlphaTauri του Νικ Ντε Φρις στην είσοδο της στροφής εννέα.
Με την πίστα πλέον καθαρή, οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν με τον Μαξ Φερστάπεν να κάνει χρόνο 1.17.565 για να ακολουθήσει ο Αλόνσο, της Aston Martin, με διαφορά 0.162.
Εντυπωσιακή εμφάνιση από την Alpine, με τον Εστεμπάν Οκόν και τον Πιέρ Γκασλί να κατέχουν την τρίτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα, με το δίδυμο των Γάλλων οδηγών να βάζει στη μέση τη Mercedes του Τζορτζ Ράσελ στην τέταρτη θέση.
Η άλλη Red Bull του Σέρχιο Πέρες έκανε τον έκτο ταχύτερο χρόνο, αφού άντεξε ένα περιπετειώδες FP3, που ξεκίνησε με τον ίδιο να εγκαταλείπει το pit lane 20 λεπτά μετά τη συνεδρία καθώς γίνονταν εργασίες στην πίσω ανάρτηση του RB19 του, με τον Μεξικανό να δυσκολεύεται επίσης με το φρενάρισμα. Ειδικά στη στροφή 3, προς μεγάλη του απογοήτευση.
Ο Σάινθ ήταν έβδομος ταχύτερος αν και θα έπρεπε να είναι ευγνώμων, που γλίτωσε μεγάλη ζημιά μετά την απομάκρυνση στη στροφή 11 στο δρόμο της επιστροφής στο pit lane στο τέλος της δοκιμής. Ο Ισπανός τερμάτισε μπροστά από τον Λιούις Χάμιλτον στην όγδοη θέση και τον Λανς Στρολ στην ένατη.
Ο Γκουάνγιου Ζου είχε τον δέκατο χρόνο, αν και ήταν, επίσης, τυχερός που γλίτωσε σοβαρή ζημιά στην Alfa Romeo του, αφού βγήκε εκτός αγωνιστικής γραμμής και ήρθε σε επαφή με τις μπαριέρες στη στροφή 2. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ήταν ενδέκατος ταχύτερος με τη Haas, μπροστά από τον Άλεξ Άλμπον της Williams και με τη Ferrari, ο Σαρλ Λεκλέρ να καταλαμβάνει την δέκατη τρίτη θέση.
Ο Όσκαρ Πιάστρι, τον οποίο επευφημούσαν διαρκώς οι θεατές στην πίστα της Μελβούρνης κάθε φορά που έφευγε από το γκαράζ της McLaren ήταν δέκατος τέταρτος, μπροστά από την άλλη Alfa Romeo του Βάλτερι Μπότας, με τον Γιούκι Τσουνόντα στη 16η θέση.
Ο Λόγκαν Σάρτζεντ επιστρέφοντας στην πίστα, αφού έχασε τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής με ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά συστήματα, έπεσε στη δέκατη έβδομη θέση, μπροστά από τον Κέβιν Μάγκνουσεν που ήταν στην δέκατη όγδοη.
Ο Νικ Ντε Φρις της AlphaTauri ήταν δέκατος ένατος, με τον Λάντο Νόρις να βρίσκεται στη τελευταία θέση της κατάταξης των ελεύθερων δκιμών, με τον οδηγό της McLaren να πηγαίνει στο γκαράζ της ομάδας του, με πρόβλημα στον συμπλέκτη της MCL60 .