Από τη Νέα Υόρκη έδωσε το σύνθημα για να παραμείνει πρωταθλήτρια και το 2023.
Να συνεχίσει το σερί των δύο τίτλων που έχει κατακτήσει το 2022 και το 2021 σε οδηγούς, με τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά και να πάρει έναν ακόμα συνεχόμενο τίτλο στους κατασκευαστές, επιθυμεί η Red Bull.
Το νέο μονοθέσιο RB19, έτσι όπως εμφανίστηκε, δεν θα είναι αυτό που θα τρέξει στις δοκιμές του Μπαχρέιν (23 Φεβρουαρίου), όπως ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, καθώς η ομάδα ήθελε αρχικά να δώσει έμφαση στον Αμερικανό βασικό χορηγό. Επίσης, το Honda που υπάρχει ως λογότυπο θα διατηρηθεί έως το 2025, διότι από την επόμενη χρονιά η αυστριακή εταιρεία δεν θα έχει κινητήρες της ιαπωνικής μάρκας, αλλά της αμερικανικής Ford, κάτι για το οποίο έγραψα σχετικά, προ ημερών.
Για το 2023, το οδηγικό δίδυμο παραμένει το ίδιο. Ο Μαξ Φερστάπεν θα έχει παρτενέρ τον Σέρχιο Πέρες, με τον οποίο κατάφεραν να διακόψουν το σερί των οκτώ πρωταθλημάτων κατασκευαστών της Mercedes. Ο Ολλανδός μπόρεσε πέρυσι να κατακτήσει τον τίτλο τέσσερις αγώνες πριν το τέλος, ενώ ο Μεξικανός αρκέστηκε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο πρωταθλητής σημείωσε 15 νίκες, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ σε μια σεζόν, καταρρίπτοντας τα ρεκόρ των Σεμπάστιαν Φέτελ και Μίχαελ Σουμάχερ. Πάντως, μπορεί ο φετινός ανταγωνισμός με τις Ferrari και Mercedes να αναμένεται πιο μεγάλος, όμως η Red Bull θα προσπαθήσει ξανά να κάνει το νταμπλ.
Ωστόσο, τούτη τη φορά τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα. Λόγω της προπέρσινης παραβίασης των ορίων του μπάτζετ, τιμωρήθηκε με μείωση δοκιμών στην αεροδυναμική σήραγγα κατά 10%, κάτι που σημαίνει πως ο χρόνος για να τεστάρει το αεροδυναμικό της πακέτο είναι ο λιγότερος από όλες τις άλλες ομάδες, ακόμα και από τις Haas και Williams.
Οσο για τον Μαξ Φερστάπεν, αυτό που θέλει είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο και όχι πώς θα φαίνεται εξωτερικά. Κατά συνέπεια, θα περιμένουμε τις πρώτες δοκιμές στο Μπαχρέιν, προκειμένου να δούμε την ταχύτητα του αυτοκινήτου, αλλά και τις όποιες αλλαγές έχουν συντελεστεί.