Αναζωογονητική η συνεργασία για την KTM, η οποία δουλεύει πάνω στην ανάπτυξη του αεροδυναμικού πακέτου της RC16 για το 2023.
Η συνεργασία της ΚΤΜ με την εταιρεία Red Bull, δεν περιορίζεται μόνο στη διαφήμιση, πάνω στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Η ΚΤΜ συνεργάζεται πολύ στενά με την ομάδα της εταιρείας στη Formula 1, προκειμένου να αναπτύξει τα πακέτα αεροδυναμικής της για το 2023.
Σύμφωνα με το αγωνιστικό αφεντικό της KTM, Πιτ Μπέιρερ, αυτή η διασύνδεση ήταν «αναζωογονητική» για την ομάδα, η οποία εισήλθε στην κορυφαία κατηγορία MotoGP το 2017, τερματίζοντας 5η στο πρωτάθλημα, έχοντας τη 17η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, με τον Πολ Εσπαργκάρο.
Το 2018 η ΚΤΜ ήταν και πάλι 5η στο πρωτάθλημα, με τον ίδιο, Ισπανό αναβάτη να ανεβαίνει στην 14η θέση της τελικής βαθμολογίας. Το 2019 ο Εσπαρκάρο ανέβηκε στην 11η θέση, η ΚΤΜ πήρε περισσότερους βαθμούς, αλλά παρέμεινε 5η.
Το 2020, η 5η θέση του Ισπανού, χάρισε ακόμα περισσότερους βαθμούς, με αποτέλεσμα η ομάδα να είναι 4η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά το 2021 ο Ισπανός έφυγε για την Aprilia και ο Μπραντ Μπίντερ που πήρε τη θέση του, τερμάτισε 6ος και η ομάδα έπεσε ξανά στην 5η θέση.
Το 2022, η ΚΤΜ ανέκτησε την 4η θέση με καλύτερα αποτελέσματα που έφεραν ο Μπίντερ και ο Μιγκέλ Ολιβέιρα (πλέον αναβάτης της RNF Aprilia), που κατέκτησε δύο νίκες.
Ωστόσο, η KTM απέτυχε να έχει την ίδια εξέλιξη με τις άλλες ευρωπαϊκές μάρκες, τη Ducati και την Aprilia, κυρίως στον τομέα της αεροδυναμικής, με αποτέλεσμα να μην ήταν τόσο ανταγωνιστική.
14:13 - 26.12.2022
Ο Μαρκέθ θέλει να παραμείνει στη Honda αν έχει τα «εργαλεία» να κερδίσει τίτλο
Το συμβόλαιό του τελειώνει το 2024 και θα ήθελε να το επεκτείνει, υπό προϋποθέσεις...
Για να αλλάξει αυτή τη κατάσταση, η KTM εργάζεται με την ομάδα της Red Bull F1 στη βάση της, στο Μίλτον Κέινς, στο Ηνωμένο Βασίλειο για την ανάπτυξη του αεροδυναμικού πακέτου της RC16 για το 2023.
Σύμφωνα με τον Μπρέιερ η εμπειρία από τη συνεργασία είναι μοναδική, καθώς μεταφέρεται τεχνογνωσία από την F1 στο MotoGP και σε άλλες ομάδες.
Όμως, η ανάπτυξη ενός μονοθεσίου F1 και μιας μοτοσυκλέτας MotoGP είναι πολύ διαφορετική. Το βέβαιο είναι, πάντως, ότι οι μοτοσυκλέτες βελτιώνονται, κυρίως στο στήσιμο.