Μεγαλεπήβολα τα σχέδια της Alpha Tauri με τη νέα ΑΤ04
i

©print screen

Μεγαλεπήβολα τα σχέδια της Alpha Tauri με τη νέα ΑΤ04

Δημήτρης Μπαλής • 14:41 - 12.02.2023 / Ανανεώθηκε: 10:00 - 20.08.2024

Έχοντας τερματίσει πέρυσι προτελευταία στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η ομάδα θέλει φέτος να διακριθεί.

Εκεί που και η «αδελφή» εταιρεία Red Bull, έκανε την πρώτη της εμφάνιση για το 2023, στη Νέα Υόρκη αποκαλύφθηκε και η Alpha Tauri. Το νέο μονοθέσιο ΑΤ04 πρόκειται να πραγματοποιήσει το shakedown στην πίστα του Μισάνο την ερχόμενη Τρίτη 14 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες πριν τις επίσημες δοκιμές στο Μπαχρέιν, οι οποίες έχουν προγραμματιστεί για τις 23 Φεβρουαρίου. Μπορεί οι φωτογραφίες να μην δείχνουν πάρα πολλές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, αλλά φανερώνουν, ωστόσο, τα διαφορετικά sidepods που έχουν δημιουργηθεί γι αυτό. Επίσης, το πάτωμα διαθέτει μια είδους ράμπα που δεν είχε η ΑΤ03, με την εμπρός και την πίσω πτέρυγα να θυμίζουν σε πολλά το περσινό μονoθέσιο με το οποίο η Alpha Tauri ολοκλήρωσε τη χρονιά.

©ALPHA TAURI

Η 9η θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, το 2022, ανάγκασε τους υπεύθυνους να ψάξουν ακόμα περισσότερο για το τι έφταιγε και το αυτοκίνητο δεν ήταν συνεπές. Έτσι όπως είχε κατασκευαστεί η ΑΤ03 ήταν αρκετή καλή στα σιρκουί που δεν ήταν γρήγορα, αλλά εκεί που χρειαζόταν μικρά επίπεδα κάθετης δύναμης, όπως στο Σπα, στη Μόντσα και στο Τέξας, για παράδειγμα, δεν μπορούσε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα. Το καλό είναι ότι επειδή αποτελεί «αδελφή» ομάδα με τη Red Bull, είχε τη δυνατότητα να επιλέξει όποια στοιχεία ήθελε από την περσινή RB18, να τα ενσωματώσει στο φετινό μονοθέσιο, και μαζί με τις δικές του καινοτομίες, μπορεί να φέρει ξανά χαμόγελα στην ομάδα.

«Μάθαμε πολλά από την εξέλιξη της ΑΤ03 και πολλή από αυτή την πληροφόρηση πέρασε στην ΑΤ04, προκειμένου να λύσουμε τα περσινά προβλήματα. Μιλώντας απλά, υστερούσαμε στον τομέα της κάθετης δύναμης σε σχέση με τους ανταγωνιστές και ως εκ τούτου, μειώσαμε τη συνολική μάζα του αυτοκινήτου. Διατηρήσαμε κάποια σημεία ίδια με πέρυσι, αλλά η συνολική ποσότητα των εξαρτημάτων που προέρχεται από τη Red Bull, παραμένει, οπτικά, η ίδια», ανέφερε ο τεχνικός διευθυντής της Alpha Tauri, Τζόντι Έτζιντον.

©ALPHA TAURI

Οι δύο οδηγοί της Alpha Tauri φέτος θα είναι ο Ιάπωνας, Γιούκι Τσουνόντα, που παραμένει, ενώ τη θέση του Πιερ Γκασλί που πήγε στην Alpine, θα πάρει ο πολλά υποσχόμενος Νικ ντε Βρίες, που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στη Formula 1.

©ALPHA TAURI