Πέραν της Ferrari, ακόμα μια ομάδα που ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιό της, είναι η Mercedes.
Παρελθόν αποτελεί ο πέμπτος αγώνας της σεζόν που έγινε στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, εκεί όπου η Red Bull έκανε το 5/5, βλέποντας τον Μαξ Φερστάπεν να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού, για τρίτη φορά φέτος.
Οι άλλες δύο νίκες της φίρμας έχουν έρθει από τον Σέρχιο Πέρες. Η διαφορά των αυστριακών μονοθεσίων με ιαπωνικό κινητήρα της Honda ήταν τόσο χαώδης, που ακόμα και ο διευθυντής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, αναρωτήθηκε πού ήταν η Ferrari και η Mercedes. Πραγματικά, οι δύο αντίπαλοι χάθηκαν, και δεν μπόρεσαν σε καμία στιγμή να απειλήσουν τους «ταύρους», ούτε φυσικά και ο Φερνάντο Αλόνσο, που κατάφερε, πάντως, για μια ακόμα φορά φέτος να τερματίσει τρίτος με την Aston Martin του.
09:34 - 09.05.2023
Ο Φερστάπεν έκλεισε τα στόματα όσων τον αποδοκίμασαν
Ήταν η πρώτη φορά φέτος, που στο Μαϊάμι, αρκετοί ήταν εκείνοι που γιούχαραν τον Ολλανδό πρωταθλητή.
Η Ferrari προσπάθησε, παρουσιάζοντας νέο πάτωμα στο Μαϊάμι να πλησιάσει τη Red Bull, ναι μεν κέρδισε ένα δέκατο στον γύρο, αλλά επειδή αναβαθμίσεις δεν κάνουν μόνο οι αντίπαλοι των Αυστριακών, αλλά και οι ίδιοι οι πρωταθλητές, εκείνοι κέρδισαν τρία δέκατα στον γύρο. Με τον επόμενο αγώνα στην Ίμολα να ακολουθεί στις 21 Μαΐου, η Ferrari θα προχωρήσει σε νέες αναβαθμίσεις προκειμένου να μειώσει τη διαφορά. Όμως, όλα τα βλέμματα επικεντρώνονται στη Mercedes, με τη γερμανική ομάδα να έχει... προειδοποιήσει πως στον ιταλικό αγώνα έρχονται μεγάλες αλλαγές.
Προφανώς, τη Mercedes θα προσέχουν όλοι στην Ίμολα και το κατά πόσον θα μπορέσει να πλησιάσει τη Red Bull, δίχως, όμως, να αναμένονται θαύματα. Οι Γερμανοί θα παρουσιάσουν νέα sidepods, νέο πάτωμα και νέα εμπρός ανάρτηση, όπως είπε ο διευθυντής, Τότο Βολφ. «Αυτό που θα κάνουμε, είναι να παρουσιάσουμε νέα εξαρτήματα στο αμάξωμα, νέο δάπεδο και νέο εμπρός σύστημα ανάρτησης. Πρόκειται για κάτι πολύ μεγάλο, πρόκειται για μια μεγάλη επιχείρηση», ανέφερε ο Βολφ.
Βέβαια, επειδή ο Αυστριακός είναι παλιά καραβάνα στη Formula 1, δεν περιμένει να αλλάξει όλη η ροή του πρωταθλήματος από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά αυτό που οφείλει να κάνει, είναι ό,τι περνάει από το χέρι του ιδίου, των μηχανικών και των οδηγών του, να μειωθεί η διαφορά από τη Red Bull. «Οφείλουμε να διαχειριστούμε τις προσδοκίες μας, γιατί φέρνουμε ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στην ανάρτηση και σε άλλα μέρη. Αλλά στη 15χρονη καριέρα μου στη Formula 1, ποτέ δεν είδα να παρουσιάζεται ένα “ασημένιο βέλος” που αμέσως εμφανίζεται ικανό να κερδίσει μισό δευτερόλεπτο. Άρα, δεν περιμένω να συμβεί αυτό στην Ίμολα», κατέληξε ο Βολφ, με τα λόγια του να θυμίζουν σε πολλά αυτά του Κάρλος Σάινθ της Ferrari, ο οποίος αναφέρθηκε κι αυτός για τις αναβαθμίσεις που θα έχει η SF23 στην Ίμολα, δίχως, όμως να περιμένει θαύματα.