Διήμερο τεστ δοκιμών για Honda και Yamaha στο Μουτζέλο

Λούκα Μαρίνι και Άλεξ Ρινς στο Γαλλικό GP

i

©Photo by Jean Catuffe/Getty Images

Διήμερο τεστ δοκιμών για Honda και Yamaha στο Μουτζέλο

Άγγελος Φραγκισκάτος 23:00 - 15.05.2024 / Ανανεώθηκε: 07:48 - 29.05.2024

Η Honda και η Yamaha θα βρεθούν δύο ημέρες -Τρίτη και Τετάρτη- στην πίστα του Μουτζέλο για δοκιμές, κάνοντας χρήση του νέου συστήματος παραχωρήσεων του MotoGP.

Αμέσως μετά το γαλλικό GP και ενόψει του επερχόμενου διπλού αγώνα στη Βαρκελώνη και το Μουτζέλο, το τελευταίο φιλοξενεί ένα διήμερο δοκιμών, όπου οι αναβάτες της Honda και της Yamaha θα κάνουν χρήση του νέου συστήματος παραχωρήσεων του MotoGP.

Και οι τέσσερις αναβάτες της Honda – Ζοάν Μιρ και Λούκα Μαρίνι της Repsol Honda, καθώς και οι Ζοάν Ζαρκό και Τακάκι Νακαγκάμι της LCR Castrol/Idemisu – βρίσκονται στην πίστα με την εμβληματική ιταλική διάταξη, με τον αναβάτη δοκιμών Στέφαν Μπραντλ να ακολουθεί τους μόνιμους συναδέλφους του πριν από την εμφάνισή του στο GP της Καταλονίας.

Οι Φάμπιο Κουαρταραρό και Άλεξ Ρινς της Yamaha θα κάνουν επίσης δοκιμές, καθώς ο αναβάτης δοκιμών της ομάδας, Καλ Κράτσλοου, προστίθεται στο δίδυμο στην Ιταλία.

Κρίσιμο έργο λαμβάνει χώρα και για τους δύο Ιάπωνες κατασκευαστές, καθώς χρησιμοποιούν το περιθώριο παραχωρήσεών τους για να προσπαθήσουν να γεφυρώσουν το χάσμα με τις υπόλοιπες ομάδας του grid του MotoGP.

Στο γαλλικό GP o Ρινς ανέφερε πως αυτό το τεστ είναι πολύ σημαντικό ενώ ο Κουαρταραρό με την σειρά του δήλωσε: «Θέλουμε να επιβεβαιώσουμε την αποτελεσματικότητα των αλλαγών στο στήσιμο που πραγματοποιήσαμε στο Warm-Up στην Γαλλία. Ένας από τους στόχους μας θα είναι επίσης η επαναξιολόγηση των σημαντικών νέων εξαρτημάτων που φέραμε στη Χερέθ. Θα είμαστε σε θέση να κάνουμε συγκρίσεις σε μια εντελώς διαφορετική πίστα δίνοντας έμφαση στη νέα αεροδυναμική, η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει στη διόρθωση των προβλημάτων της μοτοσυκλέτας στις στροφές.

Είναι περίπλοκο γιατί ειλικρινά, έχουμε δοκιμάσει τα πάντα. Από το Πορτιμάο, νομίζω ότι έχω κάνει περισσότερες αλλαγές από ό,τι σε τέσσερα χρόνια και το πρόβλημα είναι το ίδιο. Έχουμε περισσότερη δύναμη από το μοτέρ ωστόσο έχουμε χάσει στο δυνατό μας σημείο που ήταν οι στροφές και πρέπει να το ανακτήσουμε αυτό το συντομότερο δυνατό.

Όσον αφορά την αεροδυναμική, θα τη βελτιώσουμε. Θα χρησιμοποιήσουμε και το νέο ψαλίδι που δεν πρόλαβα να το δοκιμάσω στο Λε Μαν, αλλά μάλλον όχι για πολύ. Οι δύο ημέρες στο Μουτζέλο νομίζω ότι θα μπορούσαν να είναι πολύ θετικές».