Ο Ζοάν Μιρ δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πόσο καιρό μπορεί να αντέξει το σώμα του στους αγώνες με τη Honda στο MotoGP.
Παρά την αλλαγή φιλοσοφίας και το πρόσθετο πλεονέκτημα του νέου συστήματος παραχώρησης του MotoGP, η Honda δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να αλλάξει την τύχη της, με την RC213V να παραμένει η πιο αδύναμη μοτοσυκλέτα στο grid.
Ο Ζοάν Μιρ, ο πρώτος αναβάτης στο γκαράζ της Honda μετά την έξοδο του Μαρκ Μάρκεθ στην Gresini Ducati, δεν τερμάτισε ψηλότερα από τη 12η θέση στα πρώτα πέντε γκραν πρι της χρονιάς, ενώ ο νέος team mate του Λούκα Μαρίνι δεν έχει ακόμη κερδίσει βαθμό.
11:00 - 21.05.2024
Ο Μαρκ Μάρκεθ τραυματίστηκε σε προπόνηση Flat Track λίγο πριν το GP της Καταλονίας (pic)
Ο Μαρκ Μάρκεθ είχε μικροπτώση σε προπόνηση Flat Track, λίγες ημέρες πριν το GP της Καταλονίας. Ωστόσο αυτό δεν πρόκειται να επηρεάσει την συμμετοχή του στο γκραν πρι της πατρίδας του.
Ο Μιρ παραδέχτηκε ότι δεν αναμένει άμεση βελτίωση στην απόδοση του Ιάπωνα κατασκευαστή, καθώς θα μπορούσε ακόμα να χρειαστεί χρόνος για να χτίσει πάνω στην κατεύθυνση που βρήκε στις δοκιμές της Χερέθ τον περασμένο μήνα.
«Έχουμε την ίδια μοτοσυκλέτα με την οποία ξεκινήσαμε τη σεζόν, δεν μπορούμε να ζητήσουμε διαφορετικά αποτελέσματα. Υποφέρουμε σε συγκεκριμένους τομείς. Κάθε φορά που μπαίνω στο γκαράζ παραπονιέμαι για το ίδιο πράγμα, όλοι το ξέρουμε, τώρα είναι ώρα για αντίδραση», ανέφερε αρχικά.
Και συνέχισε: «Στο τεστ της Χερέθ κατάλαβαν τον δρόμο που τους δείξαμε και τώρα πρέπει να περιμένουμε από τους μηχανικούς να φέρουν κάτι προς αυτή την κατεύθυνση, δεν ξέρω πόσο καιρό θα χρειαστεί, για να αρχίσουμε να βλέπουμε αλλαγές προς αυτή την κατεύθυνση. Αυτή είναι η πραγματικότητα».
Ερωτηθείς για το πόσο καιρό μπορεί να περιμένει να αντιδράσει η Honda και να φέρει βελτιώσεις στη μοτοσυκλέτα της, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020 είπε: «Δεν έχω ιδέα, το λέω αυτό και είμαι απόλυτα ειλικρινής. Δεν έχω ιδέα πόσο καιρό μπορεί το σώμα μου να το αντέξει αυτό.
Νόμιζα ότι δεν θα τα κατάφερνα να πάω τόσο μακριά, αλλά είμαι εδώ. Προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ, προσπαθώντας να είμαι μπροστά από όλους, προσπαθώντας να κάνω καλούς αγώνες, αλλά δεν μπορείς να περιμένεις θαύματα».
Τα συνεχιζόμενα προβλήματα της Honda στο MotoGP έρχονται σε μια εποχή που ο Μιρ συζητά το μέλλον του στην ομάδα που υποστηρίζεται από τη Repsol, με κάποιες φήμες στα paddock να υποδηλώνουν ότι θα μπορούσε να είναι υποψήφιος για μία θέση στην Trackhouse, με επικεφαλής το πρώην επικεφαλής της Suzuki, Νταβίντε Μπρίβιο.
Ο πρωταθλητής του 2020 έκανε ένα καυστικό σχόλιο για το πώς η ένταξη στη Honda έχει αποδειχθεί επιζήμια για αρκετούς αναβάτες τα τελευταία χρόνια.
«Η πραγματικότητα είναι ότι όποιος εγκαταλείπει τη Honda τα τελευταία χρόνια δεν μπορεί να βρει καλύτερη ομάδα από την αυτήν. Αυτή είναι η πραγματικότητα και, εξάλλου, δεν υπάρχει εξαίρεση, κανείς δεν φεύγει από τη Honda καλύτερα από ό,τι μπήκε.
Πρέπει να αντιμετωπίσω αυτήν την κατάσταση όσο καλύτερα μπορώ και να προσπαθήσω να δω τι θέλω να κάνω. Αυτό είναι το θέμα. Είμαι πεπεισμένος ότι θα έχω επιλογές, όχι αυτές που θα ήθελα, μάλλον όχι, αλλά θα έχω επιλογές. Εξακολουθώ να “ανοίγω το γκάζι” και είμαι πεπεισμένος ότι με μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα θα είμαι μπροστά σε χρόνο μηδέν».