Ο Ζοάν Μιρ της Honda δηλώνει ότι πάει στο GP του Κατάρ που ξεκινάει τη σεζόν του 2024 στο MotoGP «με ένα κακό προαίσθημα», καθώς «δεν είναι τόσο προετοιμασμένος όσο θα μπορούσαμε» μετά τις δοκιμές στο Κατάρ.
Το 2024 η Repsol Honda άλλαξε ριζικά μετά από τη καταστροφική σεζόν του 2023, στην οποία η ιαπωνική ομάδα τερμάτισε τελευταία στην κατάταξη των κατασκευαστών, έχασε τον Μαρκ Μάρκεθ από την Gresini Ducati και μπόρεσε να κατακτήσει μόλις δύο βάθρα.
Και ενώ οι δοκιμές έδειξαν βήματα προς τα εμπρός για τη νέα μοτοσυκλέτα, η Honda εξακολουθεί να μην είναι πιο κοντά στο να μπορέσει να πολεμήσει για τις πρώτες θέσεις.
Ο Ζοάν Μιρ, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2020, σημείωσε μόλις 26 πόντους σε μια άθλια παρθενική σεζόν της Honda, αλλά αισθάνεται καλύτερα με τη νέα μοτοσυκλέτα – την οποία αποκαλεί «πραγματική μοτοσυκλέτα MotoGP».
Ωστόσο, εξακολουθεί να αισθάνεται στο «πίσω πόδι» ότι δεν μπόρεσε να φτάσει τη μοτοσυκλέτα στο επίπεδο που θα ήθελε για τον πρώτο γύρο της σεζόν, τον οποίο ελπίζει απλώς να «επιβιώσει».
«Λοιπόν, η αλήθεια είναι ότι πολλά πράγματα είναι καινούργια», είπε για τη νέα Honda την Πέμπτη στο GP του Κατάρ. «Η μοτοσικλέτα είναι εντελώς διαφορετικό, όπως μπορείτε να δείτε. Μοιάζει περισσότερο με μια πραγματική μοτοσυκλέτα MotoGP φέτος. Μου αρέσει περισσότερο να οδηγώ αυτό τη μοτοσικλέτα, μπορώ να είμαι πιο γρήγορος. Όταν απολαμβάνεις περισσότερο τη μοτοσικλέτα, μπορείς να είσαι γρήγορος».
Και συνέχισε: «Αλλά είναι αλήθεια ότι μετά την τελευταία μέρα του τελευταίου τεστ, είχα ένα άσχημο συναίσθημα γιατί δεν μπορούσα να νιώσω υπέροχα την τελευταία μέρα. Την πρώτη μέρα είχαμε κάποια προβλήματα και δεν νιώθω όσο προετοιμασμένος μπορούσα, πιθανώς, και αυτό θα είναι λίγο πρόβλημα την πρώτη μέρα (του GP του Κατάρ) να δοκιμάσω όλα όσα μπορούσα».
«Στη Σεπάνγκ, οι δοκιμές ήταν πολύ καλές. Λίγο-πολύ γνωρίζαμε τις δυνατότητές μας, αλλά εδώ δεν ξέρω. Ας προσπαθήσουμε να είμαστε πολύ συγκεντρωμένοι στον Κατάρ. Έχω καλές πιθανότητες για φέτος, καλύτερες από ότι πέρσι. Αυτός δεν είναι ο καλύτερος αγώνας για τη μοτοσυκλέτα μας, οπότε αν επιβιώσουμε και κάνουμε ένα σταθερό Σαββατοκύριακο, αυτό θα είναι κάτι πολύ θετικό».
Ο Μιρ πιστεύει ότι η παρουσία στη βαθμολογούμενη δεκάδα είναι ένας ρεαλιστικός στόχος για το 2024, αλλά σημειώνει ότι το πρώτο μισό αυτής της σεζόν πρέπει να έχει ως στόχο να διασφαλίσει ότι η Honda θα κάνει «σωστά βήματα προς τα εμπρός». Οι προσδοκίες μου μετά από μια πολύ δύσκολη χρονιά είναι, πρώτα απ' όλα, να προσπαθώ να παραμένω συνεχώς στη βαθμολογουμένη δεκάδα. Αυτό είναι ξεκάθαρο», προσθέτει.