Η ομάδα της Trackhouse αναμένεται να αποτελέσει την νέα ομάδα στο grid του MotoGP για το 2024.
Το 2024 το MotoGP θα έχει μία νέα ομάδα στο grid. Ο λόγος για την Trackhouse, η οποία έχει ήδη γνωρίσει σημαντική επιτυχία στο NASCAR Cup και τώρα η αμερικανική ομάδα θα μεταφέρει τις αγωνιστικές φιλοδοξίες της στους δύο τροχούς, καθώς θα ενταχθεί στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσικλετών ως ανεξάρτητη ομάδα, σε συνεργασία με την Aprilia.
Η Trackhouse Racing θα έχει δύο Aprilia RS-GP, που θα οδηγηθούν από τον νικητή πολλών αγώνων στο MotoGP, Μιγκέλ Ολιβέιρα και το ανερχόμενο νεαρό αναβάτη, Ραούλ Φερνάντεθ.
Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές με το νέο έτος, στην επίσημη παρουσίαση των μοτοσυκλετών της ομάδας, η οποία με την ευκαιρία της παρουσίασης έντυσε μία RS-GP στα χρώματα του livery που είχε ο πρωταθλητής του MotoGP, Νίκι Χέιντεν. O Αμερικανός είχε αγωνιστεί στον αγώνα της Βαλένθια του 2008 με τον ίδιο χρωματισμό.
«Πιστεύουμε πως το MotoGP έχει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης όχι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά παγκοσμίως. Η είσοδός μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του MotoGP είναι ένα ακόμη βήμα ώστε η Trackhouse να χτίσει έναν από τους πιο πολύτιμους οργανισμούς στο μηχανοκίνητο αθλητισμό», δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Trackhouse, Τζάστιν Μαρκς.
Από τη πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aprilia Racing, Μάσιμο Ριβόλα δήλωσε: «Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που καλωσορίζουμε την Trackhouse στην οικογένεια της Aprilia Racing. Αυτό που μπόρεσαν να δημιουργήσουν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στο NASCAR είναι μια εξαιρετική παρουσία, η οποία προβλέπει τις δυνατότητες αυτής της συνεργασίας.
22:50 - 01.12.2023
Πεδρόσα: «Το χαμόγελο του Μάρκεθ δεν είναι καλά νέα για τους αντιπάλους του»
Ο πρώην ομόσταβλος του Μαρκ Μάρκεθ, Ντάνι Πεδρόσα προβλέπει ότι Ισπανός αναβάτης θα είναι πολύ ανταγωνιστικός το 2024 με τη Gresini Ducati.
Αυτό οφείλεται στον Justin Marks και την ομάδα του, τον οποίο γνώρισα μέσω του μακροχρόνιου φίλου μου PJ Rashidi, και με τον οποίο ήμασταν αμέσως συγχρονισμένοι τόσο από άποψη τεχνικών φιλοδοξιών όσο και από πλευράς μάρκετινγκ και επικοινωνιακών εξελίξεων σε μια τόσο σημαντική αγορά όπως η ΗΠΑ. Η δέσμευσή μας θα αυξηθεί σημαντικά, μια ευθύνη που αναλαμβάνουμε με χαρά γιατί, είμαι σίγουρος ότι θα μας επιτρέψει να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο».