Ο Αυστριακός διευθυντής της Mercedes F1 Team ανέφερε πως ήδη οι δύο πλευρές έχουν αρχίσει τις συνομιλίες.
Αναμφισβήτητα, ένας από τους πιο πετυχημένους οδηγούς της Formula 1 είναι ο Λιούις Χάμιλτον. Έχει στην κατοχή του επτά παγκόσμια πρωταθλήματα, 103 νίκες, ισάριθμες πολ ποζίσιον και άλλα ρεκόρ που δύσκολα θα καταρριφθούν. Πλέον, με το υπάρχον συμβόλαιό του να ολοκληρώνεται φέτος, ήδη εμφανίστηκαν κάποιες φήμες που τον θέλουν να πηγαίνει στη Ferrari, με τον Τότο Βολφ, όμως, τον διευθυντή της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes στη Formula 1, σε συνέντευξη που παραχώρησε, να σημειώνει πως το μέλλον του Βρετανού είναι στη Mercedes.
«Αυτές οι φήμες κάνουν την εμφάνισή τους κάθε δύο χρόνια, όταν πρέπει να υπογράψουμε νέο συμβόλαιο. Αλλά τίποτα δεν είναι αλήθεια. Συζητάμε, δίχως την πίεση χρόνου», ανέφερε ο Αυστριακός, ο οποίος παραδέχτηκε πως όταν οι συζητήσεις αφορούν τα χρήματα, αισθάνεται κάπως άβολα. «Είναι κάπως περίεργο όταν δύο φίλοι, όταν δύο "αδέλφια" που έχουν περάσει πολλά εδώ και τόσα χρόνια, ξαφνικά συζητούν για χρήματα. Είμαι πεπεισμένος πως θα βρούμε τη λύση», κατέληξε ο Βολφ.
09:26 - 19.05.2023
Η Ferrari στηρίζει έμπρακτα τους πληγέντες από τις πλημμύρες στην Ιταλία
Η Scuderia θα δωρίσει 1 εκατ. ευρώ προκειμένου να ανακουφίσει όλους όσοι επλήγησαν από τις καταστροφές των καιρικών φαινομένων.
Παρά το γεγονός που θέλει τον Χάμιλτον να βρίσκεται κοντά στη δύση της καριέρα του, καθώς αποτελεί τον δεύτερο γηραιότερο οδηγό του σπορ, πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο, που είναι 41, ο Βολφ πιστεύει ότι ο 38χρονος οδηγός του έχει πολλά να προσφέρει ακόμα στη Formula 1. «Δεν μπορώ να φανταστώ τον Χάμιλτον σε άλλη ομάδα. Αν του δώσουμε ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, θα κερδίζει για πολύ καιρό. Κοιτάξτε τον Τομ Μπρέιντι (πρώην παίκτης του NFL) και τι μπόρεσε να κάνει στην ηλικία των 40».
Ο Χάμιλτον κατέχει αυτή τη στιγμή την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, εμπρός από τον ομόλογό του στην ομάδα, Τζορτζ Ράσελ, έχοντας καταφέρει να αποσπάσει το μοναδικό βάθρο της Mercedes φέτος, όταν τερμάτισε δεύτερος στην Αυστραλία.