Ο Βολφ κρατά τα καλά χαρτιά... για του χρόνου

Τότο Βολφ

i

©printscreen

Ο Βολφ κρατά τα καλά χαρτιά... για του χρόνου

Δημήτρης Μπαλής • 16:44 - 27.07.2023 / Ανανεώθηκε: 14:39 - 14.08.2024

Αυτό δεν σημαίνει πως η εξέλιξη της W14 θα σταματήσει, καθώς η McLaren έχει κάνει βήματα προόδου και... καραδοκεί.

Πολλές ελπίδες είχε για το γκραν πρι της Ουγγαρίας η Mercedes. Αυτές έγιναν περισσότερες όταν ο Λιούις Χάμιλτον κατέκτησε την πολ ποζίσιον, αλλά εξανεμίστηκαν μόλις στην πρώτη στροφή του αγώνα, όταν ο Μαξ Φερστάπεν τον πέρασε. Μάλιστα, ο Βρετανός έπεσε πίσω από τις McLaren των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, αναγκάζοντάς τον να μην κυνηγά τον Ολλανδό, αλλά μια θέση στο βάθρο.

Εν τέλει, δεν την κατέκτησε και ο Φερστάπεν πήρε τη νίκη με διαφορά 33 δευτερολέπτων από τον Νόρις και περίπου 40 από τον Χάμιλτον. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Mercedes στη Formula 1, Τότο Βολφ, σημείωσε πως ήδη προετοιμάζεται για το 2024, έτος κατά το οποίο η Mercedes θα είναι διαφορετική, δίχως αυτό να σημαίνει πως διακόπτεται η εξέλιξη του φετινού μονοθεσίου.

«Πιστεύω πως χρειαζόμαστε μια σειρά αλλαγών το 2024 και η κατεύθυνση την οποία έχει πάρει η ομάδα είναι εξόχως ενδιαφέρουσα. Κάθε ιδέα που έχουμε δει στα άλλα αυτοκίνητα είτε αποδίδει είτε όχι, ανεξάρτητα από το αν λειτουργεί σε εμάς, την αναλύουμε, έχοντας, πάντως, το δικό μας πλάνο», ανέφερε ο Βολφ.

Ο Αυστριακός, μπορεί να αναφέρθηκε στο τι σχεδιάζει του χρόνου η Mercedes, αλλά οφείλει να κοιτάξει και το παρόν, που δεν είναι άλλο από το 2023. Με τη φόρα που έχει πάρει η McLaren, δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση, ενώ κανείς δεν θα πρέπει να ξεχνά την Aston Martin, που ακολουθεί τη Mercedes στη βαθμολογία των κατασκευαστών.

«Δεν τα παρατάμε. Είδατε πώς η McLaren κατάφερε να ξεπεράσει τους πάντες, ενώ κανείς δεν περίμενε να γίνει κάτι τέτοιο. Έχει κερδίσει ένα δευτερόλεπτο, ξεπερνώντας την Aston Martin και τη Ferrari, που ήταν σοβαροί διεκδικητές στην αρχή της σεζόν, αλλά τώρα δεν υπάρχουν πουθενά. Άρα, αυτό που θα πρέπει να κάνουμε, είναι να συνεχίσουμε τη δουλειά και να ξεκλειδώσουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μας, όπως έκανε η Aston Martin στις αρχές και τώρα η McLaren», κατέληξε ο Βολφ.

Tags: