Ο Φερστάπεν ταχύτερος, ο Σάινθ χτύπησε τη Ferrari, η αγωνία κορυφώνεται (vid)

Ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε ξανά τα δόντια του

i

©Pirelli

Ο Φερστάπεν ταχύτερος, ο Σάινθ χτύπησε τη Ferrari, η αγωνία κορυφώνεται (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 20:20 - 26.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:01 - 14.08.2024

Στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μονακό, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε τον απόλυτο χρόνο.

Κατεβάζοντας τους χρόνους σε σχέση με τη μεσημεριανή περίοδο των δοκιμών, όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν να καταλάβουν καλύτερα τη συμπεριφορά του μονοθεσίου τους, στους στενούς δρόμους του μικρού πριγκιπάτου.

Τελικά, ο Μαξ Φερστάπεν που ήταν 6ος στο πρώτο σκέλος των δοκιμαστικών, κατέβασε τον χρόνο του κατά 1,8 δευτ. στη δεύτερη περίοδο, με αποτέλεσμα να κάνει τον καλύτερο χρόνο όλων στο τέλος της ημέρας, μετρώντας και τις δύο περιόδους. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής που παραπονέθηκε για έλλειψη ισορροπίας στο μονοθέσιο της Red Bull το μεσημέρι, τελικά φάνηκε ότι βρήκε τα πατήματά του.

Ολοι οι οδηγοί ξεκίνησαν τη διαδικασία με τη μεσαία γόμα των ελαστικών της Pirelli και μεταπήδησαν στη μαλακή γόμα όσο περνούσαν οι γύροι.

Ο Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo, ξεκίνησε να κάνει τον καλύτερο χρόνο, όμως ο Αλόνσο με την Aston Martin κι ο Χάμιλτον με τη Mercedes αντέδρασαν με καλύτερους χρόνους, για να έρθει ο Φερστάπεν και να απαντήσει εκ νέου. Και ο Ράσελ με τη Mercedes σημείωσε καλύτερο χρόνο, αλλά όσο περνούσε ο χρόνος ο Φερστάπεν έδειχνε ότι ανακτά την πρωτιά.

Όταν οι οδηγοί άλλαξαν στη μαλακή γόμα, πρώτος ο Αλόνσο σημείωσε τον καλύτερο χρόνο, για να του πάρει την πρώτη θέση ο συμπατριώτης του Σάινθ. Την ίδια στιγμή ο Λεκλέρ δυσκολευόταν με αναπηδήσεις στη Ferrari, όμως παρόλα αυτά βρισκόταν λιγότερο από το ένα δέκατο του δευτερολέπτου μακριά από τον Φερστάπεν, περνώντας και τον ομόσταβλό του Κάρλος Σάινθ, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση.

Ο Σάινθ, θέλοντας προφανώς να πιέσει, έκανε το λάθος περίπου 15 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, στην έξοδο της «Πισίνας», χτυπώντας τον εσωτερικό τοίχο και σπάζοντας τη δεξιά ανάρτηση. Αμέσως βγήκε κόκκινη σημαία, η δεύτερη μετά την πρωϊνή όταν είχε χτυπήσει ο Αλμπον τη Williams, για να καθαριστεί η πίστα.

Όμως δόθηκε ξανά το πράσινο φως, δεν υπήρχαν πολλά λεπτά ώστε οι οδηγοί να βελτιώσουν τους χρόνους τους, με αποτέλεσμα να παραμείνει η κατάσταση ως είχε, με τον Φερστάπεν μπροστά, τις δύο Ferrari πίσω με Λεκέρ και Σάινθ και τον Αλόνσο 4ο, μπροστά από τον Λάντο Νόρις, που καθυστέρησε να μπει στη διαδικασία με προβλήματα στα ηλεκτρικά της McLaren.

Ο Χάμιλτον έμεινε έκτος με τη Mercedes και ο Σέρχιο Πέρες ήταν έβδομος με τη δεύτερη Red Bull.

Αξίζει να σημειώσω ότι οι μηχανικοί του Αλμπον έκαναν τιτάνια δουλειά να φτιάξουν το μονοθέσιό του και πήρε μέρος στο δεύτερο σκέλος των δοκιμαστικών.

Καταλήγοντας, Mercedes, Aston Martin και Ferrari παρουσίασαν αναβαθμίσεις, που απομένεις να δούμε πώς θα λειτουργήσουν, με τον Βασό, επικεφαλής της Ferrari, να λέει ότι σε κάθε αγώνα στο εξής, θα έχουν και κάτι καινούργιο στο μονοθέσιο. Ιδωμεν.

Αύριο έχουμε το τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών και το μεσημέρι της κατατακτήριες για το γκραν πρι της Κυριακής.

Tags: