Ο Ισπανός βάζει δύσκολα στον ανταγωνισμό καθώς ήταν και πάλι ταχύτερος, στο τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών το μεσημέρι του Σαββάτου.
Όπως χθες το απόγευμα στο δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μπαχρέιν, έτσι και σήμερα το μεσημέρι, ήταν ίδια η τριάδα των οδηγών με τους καλύτερους χρόνους.
Ο Φερνάντο Αλόνσο, στα 41 του χρόνια, αποδεικνύει ότι με ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο μπορεί να αντιμετωπίσει επί ίσοις όροις τις κυρίαρχες ομάδες των τελευταίων ετών. Και είναι αλήθεια ότι η Aston Martin παρουσιάζει ένα τέτοιο πρόσωπο, κυρίως με τον Αλόνσο και δευτερευόντως με τον Στρολ, που φαίνεται ότι κάλλιστα μπορεί να πλασαριστεί στις πρώτες θέσεις της εκκίνησης, αν όχι στην πρώτη, με την πολ ποζίσιον.
Όλοι οι οδηγοί φαίνεται να εγκλιματίζονται στα μονοθέσιά τους και κάπως έτσι μπορεί να εξηγηθεί πώς οι χρόνοι βελτιώνονται.
Ο Φερνάντο Αλόνσο σημείωσε τον καλύτερο χρόνο ακριβώς 22 χρόνια μετά το ντεμπούτο του στη Formula 1, που έγινε σαν σήμερα το 2001 στην Αυστραλία.
Στο πρώτο και το δεύτερο σκέλος της FP3, οι οδηγοί προτίμησαν αρχικά τις πιο σκληρές γόμες της Pirelli, αλλά όσο περνούσε η ώρα τα πράγματα άλλαζαν, καθώς άλλαζαν προς την πιο μαλακή. Έως εκείνο το σημείο, οι δύο Ferrari φαίνονταν δυνατές, καθώς 45 λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας ήταν στις πρώτες θέσεις, με τη Red Bull να μην καταφέρνει τίποτα το ιδιαίτερο και τον Μαξ Φερστάπεν να διαμαρτύρεται πώς με τη σκληρή γόμα, η RB19 δεν έχει πρόσφυση.
23:00 - 03.03.2023
Σαρλ Λεκλέρ: « Δεν έχουμε την απόδοση για να πάρουμε την pole position»
Ο Σαρλ Λεκλέρ μίλησε μετά τις ελεύθερες δοκιμές του Μπαχρέιν πως το μονοθέσιο δεν διαθέτει την απόδοση που πρέπει για να πάρει την pole position.
Εν συνεχεία, ανέλαβε δράση ο Αλόνσο που για μια στιγμή κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφή, μόνο που οι Mercedes είχαν τη δική τους απάντηση. Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ ήταν σε θέση να κάνουν το 1-2, με σχετικά καλή διαφορά από τους υπόλοιπους, αλλά τόσο ο Αλόνσο όσο και οι δύο Red Bull δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη. Την ίδια ώρα, οι Ferrari είχαν χάσει πάρα πολλές θέσεις, με τον Σαρλ Λεκλέρ, εν τέλει, να αντιδρά και να κατατάσσεται πέμπτος.
Όλα κρίθηκαν στο τέλος της διαδικασίας, όταν με μαλακές γόμες, ο Αλόνσο κατάφερε να σημειώσει την καλύτερη επίδοση. Μάλιστα, επιδιώκει να κατακτήσει την πρώτη του πολ ποζίσιον μετά το 2012 στο Χόκενχαϊμ και φαίνεται ότι είναι πολύ κοντά. Στη δεύτερη και την τρίτη θέση βρέθηκαν ο Φερστάπεν με τον Πέρες, ενώ τέταρτος ήταν ο Χάμιλτον. Μια θέση που ίσως να μην περίμεναν πολλοί. Η διαφορά του Αλόνσο με τον Φερστάπεν άγγιξε τα 5 χιλιοστά του δευτερολέπτου, κάτι που δείχνει ότι σε μερικές ώρες στη μάχη για την πολ ποζίσιον, όλα είναι ανοικτά.
Στην έκτη θέση βρέθηκε ο Ράσελ με την άλλη Mercedes, έβδομος ήταν ο Λανς Στρολ με Aston Martin και όγδοος ο Κάρλος Σάινθ με την άλλη Ferrari. Πολύ καλή και η εμφάνιση του Όσκαρ Πιάστρι με McLaren, ο οποίος άφησε πίσω του τους οδηγούς της Alpine, Πιερ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν.