Τα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Μαϊάμι είχαν και μικροατυχήματα με αρκετούς οδηγούς να προβληματίζονται από την πρόσφυση.
Με την Mercedes και τους Ράσελ και Χάμιλτον να κάνουν το 1-2 στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά χθες στο Μαϊάμι, ενόψει του γκραν πρι της Κυριακής, αλλά τον Φερστάπεν να απαντά με ακόμα καλύτερο χρόνο στο δεύτερο σκέλος των δοκιμαστικών και τις δύο Ferrari να ακολουθούν σε χρόνο, με Σάινθ και Λεκλκέρ, ακόμα δεν έχουμε βγάλει ασφαλή συμπεράσματα για το πώς θα συμπεριφερθούν σήμερα οδηγοί και μονοθέσια, στο τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών το βραδάκι, ώρα Ελλάδος και πολύ αργά το βράδυ στις κατατακτήριες δοκιμές.
02:10 - 06.05.2023
Πρώτος ο Φερστάπεν στην FP2 στο Μαϊάμι – Χτύπησε τη Ferrari ο Λεκλέρ
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Μαϊάμι, ενώ ο Μονεγάσκος είχε έξοδο.
Σύμφωνα με την Pirelli, που έχει ανάλυση για τη λειτουργία των ελαστικών, είχαμε δύο πολύ έντονες ώρες ελεύθερων δοκιμαστικών γύρω από το Hard Rock Stadium στο Μαϊάμι. Η νέα άσφαλτος και το πώς θα επηρέαζε τα μονοθέσια ήταν ένας από τους μεγαλύτερους άγνωστους παράγοντες. Όπως έχουμε δει σε προηγούμενους αγώνες, τα μονοθέσια του 2023 έχουν αποδειχθεί πολύ πιο γρήγορα από τα αντίστοιχα του περασμένου έτους και δεν είναι τυχαίο ότι ο ταχύτερος χρόνος του Φερστάπεν είναι κατά εννέα δέκατα του δευτερολέπτου, γρηγορότερος από τον περσινό χρόνο της πολ ποζίσιον!
Έτσι μπορούμε να περιμένουμε έναν ακόμα καλύτερο χρόνο σήμερα. Η νέα άσφαλτος είναι πολύ λεία και ολισθηρή και προσφέρει μικρή μηχανική πρόσφυση, η οποία βελτιώνεται ολοένα και περισσότερο καθώς οι συνθήκες γίνονται καλύτερες. Βέβαια, επειδή ο καιρός είναι ευμετάβλητος, θα παίξει ρόλο και αν βρέξει την Κυριακή, που είναι πιθανό.
Πάντως, Σάρλ Λεκλέρ, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Νικ ντε Βρίες είχαν χτυπήματα στα μονοθέσιά τους, μικρά ή μεγάλα, ενώ ο Ράσελ τη γλίτωσε παραλίγο τη ζημιά.
Παράπονα για την πρόσφυση της πίστας, έκανε ο Τζορτζ Ράσελ τονίζοντας ότι «θα πάμε στην Κυριακή λίγο στο άγνωστο», επισημαίνοντας, αυτό που είδαμε στα δοκιμαστικά, ότι αν πατήσεις εκτός της γραμμής της πίστας, είναι πολύ δύσκολο να έχεις κράτημα στο μονοθέσιο.
Ο Σέρχιος Πέρες, που κι αυτός ήταν πίσω σε χρόνο, όντας 4ος στο FP2, ανέφερε ότι δεν οδήγησε καλά, μεν, αλλά από την άλλη αισθανόταν το κράτημα σαν να φορούσε ενδιάμεσα ελαστικά ή βρόχινα και μόνο αν βελτιώσει την απόδοσή του θα έχει τύχη στον αγώνα.
Πρόστιμο 500 ευρώ δέχθηκε ο Λανς Στρολ, καθώς ο οδηγός της Aston Martin πιάστηκε να υπερβαίνει δύο φορές το όριο ταχύτητας στο πιτ λέιν, κατά τη διάρκεια του δεύτερου σκέλους των δοκιμαστικών, κινούμενος μόλις 0,3 χλμ./ώρα πάνω από το όριο των 80 χλμ./ώρα, στην πρώτη παράβαση και κατά 3,5 χλμ./ώρα στη δεύτερη παράβαση.