Ο Μίλερ με ΚΤΜ ταχύτερος στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Λε Μαν – πτώση ξανά ο Μάρκεθ στην επάνοδό του (vid)

Ο Τζακ Μίλερ

Ο Μίλερ με ΚΤΜ ταχύτερος στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Λε Μαν – πτώση ξανά ο Μάρκεθ στην επάνοδό του (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 14:16 - 12.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:24 - 14.08.2024

Ο γαλλικός γύρος του MotoGP, ο 1000ός του θεσμού, ξεκίνησε να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις

Επιστροφή στη δράση για το MotoGP με τον γαλλικό γύρο στην θρυλική πίστα του Λε Μαν, που σηματοδοτεί και το 1000ό γκραν πρι του θεσμού.

Ο Τζακ Μίλερ, με ΚΤΜ, ο οποίος έχει κάνει θαυμάσιες εμφανίσεις φέτος, ειδικά στους δύο τελευταίους γύρους του πρωταθλήματος, αλλά δεν έχει καταφέρει να κερδίσει τόσο αγώνα Sprint (κάθε Σάββατο) όσο και γκραν πρι (κάθε Κυριακή), παρά να ανέβει δύο φορές ως τρίτος στο βάθρο του Sprint και του γκραν πρι της Ισπανίας, έκανε το ταχύτερο γύρο στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο σιρκουί του Λε Μαν.

Ο Μίλερ, ολοκλήρωσε το 45λεπτο με φρέσκια μαλακή γόμα με χρόνο 1’31’’.449, όντας μόνο 0,095 δευτ. μπροστά από τον αναβάτη της VR46 της Ducati, Λούκα Μαρίνι, ενώ ο ομόσταβλος του Μίλερ στην ΚΤΜ και νικητής του αγώνα Sprint στη Χερέθ, Μπραντ Μπίντερ, είχε τον τρίτο χρόνο, γεγονός που επιβεβαιώνει την άνοδο των δύο αναβατών της ΚΤΜ αλλά και την καλύτερη απόδοση των μοτοσυκλετών.

Ωστόσο, το περιστατικό που σημάδεψε τις δοκιμές, ήταν η πτώση με του Μαρκ Μάρκεθ. Έχοντας απουσιάζει από το κάταγμα του δεξιού του χεριού, στο ατύχημα του γκραν πρι της Πορτογαλίας, στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος, ο Ισπανός αναβάτης της Honda έκανε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του στη δράση, έχοντας χάσει τους γύρους σε Αργεντινή, ΗΠΑ και Ισπανία. Όμως, στο ξεκίνημα των δοκιμαστικών, έχασε το μπροστινό μέρος της Honda πηγαίνοντας στη στροφή 11 και τελικά έμεινε στη 12η θέση.

Η Honda, έφερε στο Λε Μαν το σασί της Kalex που δοκίμασε για πρώτη φορά στη Χερέθ, πριν από δύο εβδομάδες, για να δοκιμάσουν τόσο ο Ζόαν Μιρ όσο και ο Μάρκεθ, αυτό το Σαββατοκύριακο.

Και οι δύο ξεκίνησαν τις δοκιμές με το παλαιότερο πλαίσιο, με τον Μάρκεθ να χρησιμοποιεί το νέο, για το υπόλοιπο των δοκιμών, μετά την πτώση του.

Ο Ζοάν Ζαρκό με Ducati έκανε τον 4ο χρόνο, και ακολούθησαν με ίδια μοτοσυκλέτα ο Αλεξ Μάρκεθ, ο Μιρ και ο Αλέις Εσπαργκαρό με Aprilia.

Ο επικεφαλής της βαθμολογίας Φραντσέκο Μπανιάια, ήταν 10ος σε χρόνο με τη Ducati.

Αργότερα θα έχουμε το δεύτερο σκέλος των δοκιμαστικών.

Tags: