Ο Νεβίλ με Hyundai επικεφαλής στο εντυπωσιακό ράλι της Κροατίας (vid)

Το Hyundai i20N του Τιερί Νεβίλ στο σέρβις παρκ

i

©Hyundai Motorposrt

Ο Νεβίλ με Hyundai επικεφαλής στο εντυπωσιακό ράλι της Κροατίας (vid)

Δημήτρης Μπαλής • 22:17 - 21.04.2023 / Ανανεώθηκε: 16:57 - 14.08.2024

Σε απόσταση αναπνοής ο Εβανς με Toyota – Μάχη Τάνακ με Ford και Λάπι με Toyota.

Η πρώτη μέρα του τέταρτου ράλι της χρονιάς στην Κροατία, για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WRC, είχε μεγάλες κόντρες και ατυχίες κορυφαίων οδηγών.

Στο φινάλε της ημέρας, ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai i20N, κατάφερε να ηγηθεί με μία μόλις κερδισμένη ειδική διαδρομή στις 8 που έγιναν και να βρίσκεται 5,7 δευτ. μπροστά από τον Ελφιν Εβανς, ο οποίος με το Toyota GR Yaris κέρδισε μόνο μία, επίσης, την τελευταία ειδική της ημέρας.

Ο Βέλγος οδηγός ήταν συνεπής σε όλες τις ειδικές διαδρομές με καλούς χρόνους στους ασφαλτοστρωμένους δρόμους στους λόφους δυτικά της πρωτεύουσας Ζάγκρεμπ. Ο Νεβίλ ήταν δυσαρεστημένος με το πρωινό στήσιμο του αυτοκινήτου του, αλλά προηγήθηκε μετά τη δεύτερη ειδική διαδρομή, όταν ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Σεμπαστιάν Οζιέ, που ήταν και ο ταχύτερος στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, έχασε πάνω από ενάμιση λεπτό αλλάζοντας ελαστικό στο Yaris στη μέση του δεύτερης ειδικής διαδρομής. Τρομερά άτυχος ο Γάλλος, ο οποίος στη συνέχεια προσπάθησε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος, κέρδισε ακόμα 3 ειδικές διαδρομές (συνολικά 4 στις 8 της ημέρας) και το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσει τη διαφορά από τον πρώτο Νεβίλ στο 1 λεπτό και 23 δευτ. , αλλά για να φθάσει στις θέσεις του βάθρου, πρέπει να καλύψει διαφορά 50 δευτ. από τον τρίτο Οτ Τάνακ, που οδηγεί Ford Puma Rally1, αλλά και ένα λεπτό ακόμα από την ποινή που δέχθηκε επειδή δεν είχε δεμένη καλά τη ζώνη του στην ειδική που έπαθε λάστιχο.

Σημειώνουμε ότι τόσο ο Νεβίλ όσο και ο Εβανς, χρησιμοποίησαν συνδυασμό σκληρών και μαλακών ελαστικών Pirelli, που αποδείχτηκε η σωστή επιλογή.

«Έχουμε κάνει μια αξιοπρεπή δουλειά, αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο. Ήταν λίγο καλύτερα στο τέλος της ημέρας και είμαι πραγματικά χαρούμενος που διασκεδάσαμε λίγο το απόγευμα. Ελπίζω να τερματίσουμε στην πρώτη θέση στο τέλος κι αυτό θα ήταν μεγάλο επίτευγμα για την ομάδα και για εμάς», είπε ο Νεβίλ, υπό το βάρος της απώλειας του Κρεγκ Μπριν στις δοκιμές την Μ. Πέμπτη.

Πέρα από τη μάχη για την πρώτη θέση, είχαμε και μάχη για τρίτη θέση, καθώς ο Τάνακ είναι μόλις 3,4 δευτ. μπροστά από τον Λάπι, που οδηγεί Toyota. Μάλιστα, οι δύο οδηγοί άλλαζαν θέσεις, ανάλογα και την επιλογή των ελαστικών που έκαναν και είναι βέβαιο ότι αύριο, στη δεύτερη μέρα του αγώνα, θα προσφέρουν πολύ θέαμα.

Τεράστια μάχη, επίσης, ανάμεσα σε Κατσούτα με Toyota και Πιερ-Λουί Λουμπέ με Ford, καθώς η διαφορά τους είναι στα 8 δέκατα του δευτερολέπτου.

Ο Κάλε Ροβάνπερα, περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής, έμεινε στην όγδοη θέση καθώς κι αυτός έπαθε κλατάρισμα, στην ίδια ειδική διαδρομή με τον Οζιέ. Διπλή ζημιά για την Toyota, με δύο κορυφαίους οδηγούς στις πίσω θέσεις.

Το δεύτερο σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει επίσης 8 ειδικές διαδρομές, με 116,60 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Tags: