Ο Νιούι θα ήθελε να δει τους Φερστάπεν και Αλόνσο στην ίδια ομάδα

Φερνάντο Αλόνσο, Άντριαν Νιούι, Μαξ Φερστάπεν και Λιούις Χάμιλτον

i

©Red Bull Content Pool

Ο Νιούι θα ήθελε να δει τους Φερστάπεν και Αλόνσο στην ίδια ομάδα

Άγγελος Φραγκισκάτος 22:25 - 28.09.2023 / Ανανεώθηκε: 13:08 - 14.08.2024

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Άντριαν Νιούι αποκάλυψε πως θα ήθελε να δει τον Μαξ Φερστάπεν και τον Φερνάντο Αλόνσο στην ίδια ομάδα.

Ο Άντριαν Νιούι είναι τεράστιος λάτρεις των αγώνων της Formula 1, καθώς και ο «γκουρού» της αεροδυναμικής» που έχει υπάρξει ποτέ στο σπορ. 

Ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull και αρχιτέκτονας της ανωτερότητας της RB19 έναντι των αντιπάλων της, μερικές φορές αγωνίζεται σε κλασικούς αγώνες Ford GT40 στη Μεγάλη Βρετανία και δεν σταματά να έχει τα όνειρά του για το ποιους οδηγούς θα ήθελε να δει μαζί σε μία ομάδα. Τρία ονόματα έρχονται στο κεφάλι του που είναι στο μυαλό όλων. 

«Ένα δίδυμο με έναν βετεράνο νούμερο ένα και έναν νεότερο θα ήταν ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, ο Αλόνσο είναι ένας από τους πιο τρομερούς ανταγωνιστές στην ιστορία και ίσως διάσημος επειδή δεν τα πάει καλά με τους team mates του, ας πούμε», εξηγεί ο μηχανικός στο «Beyond The Grid», το επίσημο podcast της F1. 

Και συνέχισε: «Ο Μαξ εναντίον του Φερνάντο ή ο Λιούις εναντίον του Φερνάντο πάλι, θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τον Φερνάντο, με όλη την εμπειρία που έχει τώρα, αν θα ήταν διαφορετικός από τον οδηγό που ήταν το 2007 με τη McLaren. Νομίζω ότι θα ήταν διαφορετικό, γιατί δίνει την αίσθηση ότι έχει αμβλύνει αυτή τη θέση», ανέφερε ο Νιούι. 

Η κυριαρχία του Φερστάπεν

Ο Νιούι δεν θέλησε επίσης να παραβλέψει την τρομερή υπεροχή του νυν ηγέτη του παγκόσμιου πρωταθλητή έναντι των υπόλοιπων οδηγών του grid. Εκτός από την αρχική φάση με τον Ρικιάρντο, έχει «καταστρέψει» τον Πιερ Γκασλί, τον Άλεξ Άλμπον και σε αυτό το τελευταίο κομμάτι του 2023 τον Σέρχιο Πέρες, τον οδηγό που φαινόταν ότι μπορούσε να σταθεί αντάξιος. 

«Ο Μαξ, με τις απίστευτες ικανότητές του, χωρίς να θέλει να το κάνει επίτηδες, έκανε τον Άλεξ να υποφέρει πολύ για να καταλάβει πώς πήγαινε τόσο γρήγορα. Το ίδιο συνέβη και με τον Πιερ. Αν έχεις δύο ομόσταβλους, ο ένας είναι εξαιρετικός, ο δεύτερος πρέπει να αναγνωρίσει ότι δεν θα μπορέσει να σταθεί στο ύψος του πρώτου, για παράδειγμα, όπως συμβαίνει με τον Μαξ», θυμάται. 

©Red Bull Content Pool/ Μαξ Φερστάπεν

Στην περίπτωση του Πέρες, προσαρμόστηκε καλά την πρώτη του χρονιά και ήταν απαραίτητος για τον Φερστάπεν να νικήσει τον Λιούις Χάμιλτον στον αγώνα του Άμπου Ντάμπι για τον πρώτο του τίτλο το 2021. 

Στη συνέχεια ξεκίνησε τις σεζόν 2022 και 2023 πολύ κοντά, αλλά καθώς το μονοθέσιο εξελίσσεται, τείνει να πάει προς το στυλ εκείνων που καταφέρνουν να είναι πιο γρήγοροι με τις νέες αναβαθμίσεις. Ο Φερστάπεν έχει την ικανότητα να τα πάει πολύ καλύτερα με κρίσιμα αυτοκίνητα και ο Πέρες χάνει την αυτοπεποίθησή του καθώς προχωρά η χρονιά. 

«Μετανιώνω που δεν πήγα στη Ferrari»

Στη συνέχεια ο Νιούι αποκάλυψε τους λόγους για τους οποίους δεν έγινε κάτοικος Μαρανέλο, λέγοντας: «Η Ferrari με προσέγγισε όταν ήμουν στο Indycar το 1993 και πιο πρόσφατα το 2014. Το 1993 παραλίγο να υπογράψω, ήταν τότε ο Ζαν Τοντ διευθυντής και θυμάμαι να με ρωτάει αν είναι καλή ιδέα να υπογράψει τον Μίκαελ Σουμάχερ. 

Η McLaren «απειλεί» την Aston Martin
FORMULA 1

22:35 - 27.09.2023

Η McLaren «απειλεί» την Aston Martin

Η McLaren βρίσκεται μόλις 49 βαθμούς πίσω από την Aston Martin και ήδη ονειρεύεται να αρπάξει την 4η θέση στους κατασκευαστές από τους Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ.

Το 2014 οι συζητήσεις μου με τη Ferrari ήταν καθαρά λόγω εκνευρισμού που είχα. Δεν ήθελα να φύγω από τη Red Bull, αλλά η Renault δεν είχε ανταγωνιστικό κινητήρα. Αυτό συμβαίνει όμως όταν υπάρχουν νέοι κανόνες. Όλοι κάνουμε λάθη. Αλλά όταν εγώ, ο Κρίστιαν Χόρνερ και ο Χέλμουτ Μάρκο είχαμε συνάντηση με τον Κάρλος Γκον [σ.σ. τότε CEO της Renault] μας είπε πως δεν τον ενδιέφερε η Formula 1 και ήταν στο σπορ επειδή τον πίεζαν οι διευθυντές του μάρκετινγκ. Ήταν μία πολύ λυπηρή περίοδος».