Η 9η σεζόν του πρωταθλήματος ηλεκτρικών μονοθεσίων ολοκληρώθηκε με διπλό αγών στο Λονδίνο.
Ένα ακόμα συναρπαστικό πρωτάθλημα της Formula E ολοκληρώθηκε και μάλιστα με διπλό αγώνα στο Λονδίνο.
Είχα την ευκαιρία να βρεθώ φέτος στον διπλό αγώνα του Βερολίνου και διαπίστωσα, για μία ακόμα φορά, ότι αξίζουν συγχαρητήρια στη FIA που ξεκίνησε και που επιμένει να πραγματοποιεί αγώνες με ηλεκτρικά μονοθέσια.
17:40 - 30.07.2023
Τους διέλυσε και πάλι ο Φερστάπεν
Νικητής και στο Σπα ο Ολλανδός της Red Bull που «κατάπιε» και τον ομόσταβλό του Σέρχιο Πέρες.
Ο εξηλεκτρισμός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι ποτάμι χωρίς γυρισμό, μολονότι υπάρχουν πολλοί θιασώτες για το αντίθετο, δηλαδή οι αγώνες θέλουν θορυβώδη θερμικά μοτέρ.
Φέτος, στην 9η σεζόν της, το πρωτάθλημα της Formula E είχε έντονο ενδιαφέρον και τεράστιο ανταγωνισμό, σε όλους τους αγώνες.
Στους οδηγούς, ο Τζέικ Ντένις οδήγησε το μονοθέσιο της Andretti θαυμάσια στο Λονδίνο, στην πατρίδα του, και με τη δεύτερη θέση στον αγώνα του Σαββάτου, κατάφερε να σφραγίσει τον τίτλο οδηγών, ενώ τον αγώνα κέρδισε ο Μιτς Εβανς με τη Jaguar TCS Racing, καταλαμβάνοντας την 3η θέση στο πρωτάθλημα, πίσω από τον Νικ Κάσσιντι της Envision racing.
Την Κυριακή, στον δεύτερο αγώνα, σε βρεγμένο οδόστρωμα, ο Νικ Κάσσιντι και παρά τις καθυστερήσεις προκειμένου να ξεκινήσει με ασφάλεια το γκραν πρι, κατάφερε να κερδίσει και ταυτόχρονα να δώσει τον τίτλο ομάδων στην Envision, στο παρθενικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ομάδων. Ηταν η τέταρτη φετινή νίκη για τον Νεοζηλανδό.
Δεύτερη στο πρωτάθλημα τερμάτισε η Jaguar και ακολούθησαν: Andretti, Porsche, DS Penske, Maserati, Nissan, Neom, Nio, Mahindra, Cupra.
Στην 9η σεζόν οι οδηγοί χρησιμοποίησαν μονοθέσια GEN3, δηλαδή 3ης γενιάς, με καλύτερη ενεργειακή και αεροδυναμική απόδοση.