Ο προμηθευτής καυσίμων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, P1 Fuels κήρυξε πτώχευση και η FIA αναγκάστηκε να παρέμβει για να διασφαλίσει την προμήθεια καυσίμων για το επερχόμενο Ράλι Σαφάρι στην Κένυα.
Η εταιρεία προμηθεύει καύσιμα στους συμμετέχοντες του WRC από το 2022, ενώ από τις 10 Φεβρουαρίου έχει οριστεί σύνδικος από το δικαστήριο του Βαρλότενμπουργκ μια εταιρεία που ασχολείται με την αναδιάρθρωση προβληματικών επιχειρήσεων.
Τα οικονομικά προβλήματα της P1 Fuels οδήγησαν στην κράτηση του καυσίμου, που προοριζόταν για το Ράλι Σαφάρι, στο λιμάνι της Μομπάσα, λόγω μη καταβολής τελωνειακών δασμών. Η FIA πλήρωσε τους δασμούς και το καύσιμο απελευθερώθηκε.
Η P1 Fuels έχασε ήδη το συμβόλαιο της για την προμήθεια καυσίμων στο γερμανικό πρωτάθλημα DTM και στις υποστηρικτικές κατηγορίες GT Masters και GT4 Germany. Στη θέση της P1 Fuels, η ADAC επέλεξε τη βρετανική εταιρεία Coryton.
Υποτίθεται ότι και το WRC θα στραφεί σε άλλον προμηθευτή και υπάρχουν φήμες ότι αυτός θα είναι η Aramco – η κρατική πετρελαϊκή εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, η οποία θα αναλάβει τις προμήθειες από το Ράλι Κανάριων Νήσων τον Απρίλιο.