Ο θρύλος των αγώνων και 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής WRC, στα 49 του χρόνια, νίκησε και στο ράλι των Αζορών.
Μπορεί να έχει αποκτήσει φήμη και πολλά χρήματα, και θα μπορούσε να τα απολαμβάνει κάνοντας κάποιο χόμπι, όμως ο Σεμπαστιάν Λεμπ, που έκανε το χόμπι του επάγγελμα, κάνει τώρα το αντίστροφο!
Ο Γάλλος, 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής WRC, και ρέκορντμαν, είναι ένας πραγματικός ραλίστας και σπόρτσμαν. Τον έχω γνωρίσει, έχω κάνει συνέντευξη μαζί του στο παρελθόν σε εφημερίδα και τον έχω φιλοξενήσει σε ραδιοφωνικές εκπομπές. Ξεκίνησε μικρός από την ενόργανη γυμναστική, όμως γρήγορα μπήκε στα αυτοκίνητα. Εχω συνοδηγήσει μαζί του, αποκομίζοντας εμπειρίες, για το πόσο ήρεμα οδηγεί σε δύσκολες καταστάσεις. Είναι ένας πράος άνθρωπος με τόση αδρεναλίνη μέσα του, που για να την εκτονώσει θα βρει κι έναν διαφορετικό τρόπο. Όπως πριν μερινά χρόνια στο Ράλλυ Ακρόπολις, πριν την εκκίνηση στο Λουτράκι, έκανε μπάντζι τζάμπινγκ στον Ισθμό, από τη γέφυρα!
11:39 - 09.04.2023
Αυτά είναι τα κορίτσια που θα τρέξουν στο πρωτάθλημα F1 Academy
Με 5 ομάδες, 15 οδηγούς – μια 16χρονη, 7 γύρους με 21 αγώνες συνολικά και φινάλε παράλληλα με το γκραν πρι της F1 στο Οστιν.
Ο Λεμπ έχει στο αίμα του τους αγώνες και δεν αφήνει το τιμόνι. Μολονότι έχει σταματήσει να συμμετέχει ενεργά σε ολόκληρο πρωτάθλημα WRC, κάνει επιλεγμένους αγώνες όταν του το ζητήσουν, δηλαδή όταν κάποια ομάδα θελήσει την εμπειρία του προκειμένου να μαζέψει βαθμούς και να διεκδικήσει κάποιον τίτλο. Για παράδειγμα, αν η M-Sport Ford, φέτος, είναι κοντά στην κατάκτηση του τίτλου ομάδων, τότε μπορεί να του δώσουν ένα Puma Rally1, γνωρίζοντας ότι έχει τον τρόπο να το φέρει ψηλά στον τερματισμό ή και να κερδίσει κιόλας, προσφέροντας βαθμούς στην ομάδα. Αυτό δε μειώνει την αξία του Οτ Τάνακ, αλλά ο 26χρονος Πιέρ-Λουί Λουμπέ, είναι πρωτάρης φέτος στη μεγάλη κατηγορία και δεν έχει δώσει κάτι παραπάνω στην ομάδα. Κατά συνέπεια, η M-Sport Ford μπορεί μέσα στη χρονιά να ζητήσει από τον Λεμπ να πιάσει τιμόνι και να την ενισχύσει.
Προς το παρόν, ο Λεμπ δεν αφήνει τιμόνι όπου κι αν βρει. Φέτος πήρε μέρος στο ράλι Ντακάρ όπου παραλίγο να γράψει ολόκληρη την ιστορία. Δηλαδή, κέρδισε 6 συνεχόμενες ειδικές διαδρομές, ξεπερνώντας τις 5 του Αρι Βάτανεν από το 1989, όμως τερμάτισε δεύτερος, πίσω από τον Νάσερ Αλ Ατίγια που έχει εξελιχθεί σε μετρ της ερήμου, κι έτσι δεν έχει κερδίσει ακόμα στο πιο απαιτητικό ράλι του κόσμου. Είναι βέβαιο ότι θα το επιδιώξει τα επόμενα χρόνια.
Πάντως, προ ημερών, ο Λεμπ πήρε μέρος και κατάφερε να κερδίσει το Ράλι των Αζορών. Με συνοδηγό την Λορέν Γκοντέι, στα μπάκετ ενός Skoda Fabia RS Rally2, οδήγησε εκπληκτικά στο νησί Σάο Μιγκέλ, όπου έγινε το ράλι, που αποτελεί μέρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι αυτή τη σεζόν μέρος. Το μαγευτικό τοπίο με τους ηφαιστειακούς κρατήρες, τα δάση που μοιάζουν με τροπικά και τα ψηλά βράχια, με διαδρομές από χαλίκι, συνέθεσαν ένα μοναδικό σκηνικό, με τον Λεμπ να χορεύει προς τη νίκη, αφήνοντας δεύτερο το δίδυμο Μίκελσεν / Ερικσεν με ίδιο αυτοκίνητο.
Μακάρι να δούμε ξανά τον Λεμπ στο WRC και γιατί όχι να έρθει στο Ράλλυ Ακρόπολις, 7-10 Σεπτεμβρίου 2023.