Απίστευτες εναλλαγές στην κατάταξη του αγώνα, με αρκετούς οδηγούς να κολλούν στα χιόνια.
Κι ενώ ο Κρεγκ Μπριν με Hyundai i20N είχε τα ηνία του αγώνα στην παγωμένη Σουηδία, μόλις δύο ειδικές διαδρομές πριν το φινάλε της 3ης ημέρας του ράλι, ο Οτ Τάνακ, χωρίς να κερδίσει σήμερα καμία ειδική διαδρομή (!) με το Ford Puma, κατάφερε να περάσει επικεφαλής και μάλιστα με μια διαφορά 8,6 δευτ. από τον Μπριν, ικανή ακόμα και να του χαρίσει τη νίκη, καθώς απομένουν μόλις τρεις ειδικές διαδρομές, αύριο, με 63,04 αγωνιστικά χιλιόμετρα, για το φινάλε του αγώνα. Ο Μπριν ήταν άτυχος, καθώς έχασε χρόνο με ένα αποκολλημένο ελαστικό.
«Ήταν μια δύσκολη μέρα», παραδέχτηκε ο οδηγός της Ford. «Είχαμε τα πάντα προγραμματισμένα για τις δύο τελευταίες διαδρομές, να κρατήσουμε τα ελαστικά, όμως κάναμε την τελευταία ειδική χωρίς καρφιά σε ένα ελαστικό. Ας φτάσουμε πρώτα στον τερματισμό», είπε ο Τάνακ.
Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης πέρασε ο Τιερί Νεβίλ με ένα ακόμα Hyundai i20N, ο οποίος κέρδισε 4 ειδικές διαδρομές. Αυτό που θα απασχολήσει αύριο τον Βέλγο, είναι να διατηρήσει αυτή τη θέση που τον φέρνει στο βάθρο, παρά να κυνηγήσει τη δεύτερη θέση, καθώς είναι 15,1 δευτ. πίσω από τον Μπριν, ενώ πίσω του βρίσκεται ο Ροβάνπερα στα 3,8 δευτ.
Ο Κάλε Ροβάνπερα το έλεγε ότι θα δυσκολευτεί στη Σουηδία, μπαίνοντας πρώτος στις διαδρομές με το Toyota Yaris. Μάλλον το πίστεψε περισσότερο από όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα να μείνει πίσω, παρά το γεγονός ότι κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές σήμερα.
Ο Εσαπέκα Λάπι, ο οποίος βρισκόταν το μεσημέρι του Σαββάτου στην 3η θέση, πιέζοντας για κάτι καλύτερο έκανε το λάθος, βγήκε με το Hyundai i20N εκτός δρόμου, γύρισε και κόλλησε στα χιόνια. Οι θεατές που έσπευσαν να τον βοηθήσουν, δυσκολεύτηκαν να τον ξεκολλήσουν, με αποτέλεσμα να χάσει 7 ολόκληρα λεπτά και μαζί τις ελπίδες του για βάθρο.