Ο Αγγλος οδηγός, επικράτησε του Πασκάλ Βεχρλάιν και του Λούκας ντι Γκράσι.
Η νέα εποχή ηλεκτρικών μονοθεσίων GEN3 στη Formula E, στην 9η σεζόν της, εγκαινιάστηκε με τη νίκη του Τζέιν Ντένις της Avalanche Andretti. Ο Αγγλος οδηγός σημείωσε την 4η νίκη του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, κάνοντας ντεμπούτο το 2021, έχοντας 32 γκραν πρι στο ενεργητικό του, 3 πολ ποζίσιον και 7 φορές ανέβει στο πόντιουμ.
Μπροστά στις γεμάτες εξέδρες, από 40.000 θεατές στο Foro Sol της Πόλης του Μεξικού, ο Ντένις, στον πρώτο αγώνα της σεζόν, ξεκινώντας δεύτερος έκανε την κίνηση που θα του χάριζε τη νίκη, προσπερνώντας στον 12ο γύρο τον ντι Γκράσι, που έκανε το λάθος να του ανοίξει δρόμο.
13:37 - 14.01.2023
Ακόμα πιο αεροδυναμικό το Nissan GT-R
Αποκαλύφθηκε στην Ιαπωνία και σε εκδόσεις Nissan GT-R Premium edition T-spec και Nissan GT-R NISMO Special edition.
Από εκεί και ύστερα, ο Ντένις μπόρεσε να εκμεταλλευτεί και τις τρεις περιόδους του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, που μπήκε στην πίστα έπειτα από ατυχήματα, αφήνοντας δεύτερο τον Πασκάλ Βεχρλάιν της Porsche, με διαφορά 7,8 δευτ. Ο Γερμανός, περσινός νικητής στο Μεξικό, κατάφερε να αφήσει στην 3η θέση τον Λούκας ντι Γκράσι, τον Βραζιλιάνο και μια φορά πρωταθλητή, οδηγό της Mahindra, με διαφορά 11 δευτ.
Τα αυτοκίνητα των δύο πρώτων οδηγών με κινητήρα Porsche, έμοιαζαν σχεδόν απαράμιλλα, κάτι που αποτελεί καλό σημάδι για τον θρυλικό κατασκευαστή της Στουτγάρδης, στην πρώτη χρονιά των μονοθεσίων GEN3. Μάλιστα, η Porsche είδε τέσσερα αυτοκίνητα με μοτέρ της 99X Electrics, στην πρώτη επτάδα.
Ο ντι Γκράσι, δεν κατάφερε να υπερασπιστεί την πολ ποζίσιον και βρέθηκε σε άμυνα στα δύο τρίτα του αγώνα. Αυτό που προσπάθησε να κάνει ήταν να κρατήσει την 3η θέση, έχοντας στους καθρέπτες του τον Γερμανό Αντρέ Λότερερ, ομόσταβλο του Ντένις στην Andretti, ο οποίος έβλεπε με τη σειρά του την αγωνιώδη προσπάθεια του ρούκι Τζέικ Χιούτζ της NEOM McLaren, να τον πλησιάσει. Τελικά, τερμάτισαν με αυτή τη σειρά.
Ο Ελβετός Σεμπαστιάν Μπουεμί, μια φορά πρωταθλητής κι αυτός, μετακόμισε από τη Nissan στην Envision Racing και φαίνεται λότι αναγεννήθηκε.
Ο πρωταθλητής της 6ης σεζόν, Αντόνιο Φέλιξ ντα Κόστα, πήρε την 7η θέση με Porsche, 8ος ήταν ο Μιτς Εβανς με Jaguar TCS Racing, 9ος ο Νίκ Κάσιντι με Envision Racing και τη δεκάδα έκλεισε ο περσινός πρωταθλητής Στόφελ Φαντούρν, με DS PENSKE, ξεκινώντας από τη 14η θέση στο γκριντ.
Επόμενος, διπλός, νυχτερινός αγώνας, στη Σαουδική Αραβία, 27-28 Ιανουαρίου.
H Βαθμολογία:
Ντένις 26
Βεχρλάιν 18
Ντι Γκράσι 18
Λότερερ 12
Χιούτζ 10
Μπουεμί 8
Ντα Κόστα 6
Εβανς 4
Κάσιντι 2
Φαντούρν 1