Οι δυο Mercedes μίλησαν στο τέλος, στις δοκιμές του Μαϊάμι, κάνοντας το 1-2 με Ράσελ-Χάμιλτον

Οι δύο Mercedes παρουσιάστηκαν πολύ δυνατές στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά

i

©Pirelli

Οι δυο Mercedes μίλησαν στο τέλος, στις δοκιμές του Μαϊάμι, κάνοντας το 1-2 με Ράσελ-Χάμιλτον

Δημήτρης Μπαλής • 23:05 - 05.05.2023 / Ανανεώθηκε: 16:34 - 14.08.2024

Λιγότερο από ένα λεπτό πριν το τέλος της FP1, οι δύο οδηγοί της Mercedes σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους στο Μαϊάμι.

Να λοιπόν που η έκπληξη στην FP1, εν όψει του γκραν πρι στο Μαϊάμι έγινε από τη Mercedes. Tο 1-2 που σημείωσαν οι Ράσελ και Χάμιλτον, έσπασε τη μονοτονία της Red Bull, η οποία στην αρχή έδειχνε ότι δεν μπορεί να απειληθεί από κανέναν και ειδικά ο Φερστάπεν, που σημείωνε συνεχώς ταχύτερους χρόνους. Παρόλο που οι δύο οδηγοί της Mercedes πέρασαν μεγάλο μέρος της διαδικασίας στο γκαράζ τους, κατάφεραν στο τέλος να κάνουν τις δύο καλύτερες επιδόσεις, αφήνοντας τρίτο τον Λεκλέρ, τέταρτο τον Φερστάπεν και πέμπτο τον Σάινθ. Την πρώτη 10άδα πλαισίωσαν οι Γκασλί, Αλόνσο, Στρολ, Χούλκενμπεργκ και Οκόν.

Η θερμοκρασία του αέρα ήταν 29 βαθμοί Κελσίου, της ασφάλτου 49 και οι περισσότεροι οδηγοί, ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις, τοποθέτησαν αρχικά τη σκληρή C2 γόμα της Pirelli, εν αντιθέσει με τον Χάμιλτον που είχε τη μέση. Ιδιαίτερη ήταν η εμφάνιση του Λόγκαν Σάρζεντ, που παρότι Αμερικανός, έτρεξε για πρώτη φορά μπροστά στους συμπατριώτες του. Και αυτό δεν αφορά μόνο τη Formula 1, αλλά γενικότερα την καριέρα του. Με τις συνθήκες ζεστές, λοιπόν, όλοι οι οδηγοί έβαλαν τα δυνατά τους, με την κορυφή να αλλάζει χέρια πολλές φορές.

Πότε ο Φερστάπεν, πότε ο Σάινθ, πότε ο Χάμιλτον, μοιράζονταν την καλύτερη επίδοση στα πρώτα στάδια της FP1, με τον Ολλανδό να τη διατηρεί στην κατοχή του την περισσότερη ώρα, έχοντας από πίσω του τον Λεκλέρ και τον Αλόνσο, λίγο μετά το πέρας του 20λεπτου. Ο Ράσελ, παραπονέθηκε πως το τιμόνι του ήταν αρκετά βαρύ σε όλες τις στροφές, κάτι που είχε ως συνέπεια την επιστροφή του στο γκαράζ για την αφαίρεση ενός εξαρτήματος που ευθυνόταν για αυτό, αποδεικνύοντας πως από τη Mercedes κάτι δοκίμαζαν. Και εκεί που όλα έδειχναν πως η πρώτη μισή ώρα θα τελείωνε κάπως έτσι, ήρθαν οι δύο Haas των Χούλκενμπεργκ και Μάγκνουσεν να κάνουν το 1-3, έχοντας στη μέση τον Φερστάπεν. Ο χρόνος του Γερμανού ήταν 1:31.392 και καλύτερος κατά περίπου μισό δευτερόλεπτο από εκείνον του πρωταθλητή.

Όλα αυτά έως ότου αναλάβουν δράση οι Red Bull, που με τη μαλακή γόμα βρέθηκαν ξανά στις πρώτες θέσεις, καθώς ο Φερστάπεν έκανε τον καλύτερο χρόνο και ο Πέρες τον τρίτο, τη στιγμή που στην προσπάθειά του να βελτιώσει τον δικό του ο Χούλκενμπεργκ, έχασε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του στη στροφή 3, με συνέπεια να υψωθεί η κόκκινη σημαία και να διακοπεί η διαδικασία για εννέα λεπτά. Όταν οι κριτές απομάκρυναν το αυτοκίνητο, ο Φερστάπεν έκανε επίδοση 1:30:549, περνώντας ξανά στην πρώτη θέση. Κι ενώ όλοι αναρωτιόντουσαν ποιος θα τον απειλήσει, ήρθε πρώτα ο Χάμιλτον με 1:30:337 και μετά ο Ράσελ με 1:30:125 να κατακτήσουν τη δεύτερη και πρώτη θέση αντίστοιχα.

Η FP2 ξεκινά στις 00:30, ώρα Ελλάδος.

Tags: