Οι κορυφαίες ενδοεπικοινωνίες οδηγών - ομάδων στο γκραν πρι της Τζέντα

Γκραν πρι Τζέντα

i

©Pirelli

Οι κορυφαίες ενδοεπικοινωνίες οδηγών - ομάδων στο γκραν πρι της Τζέντα

Δημήτρης Μπαλής • 09:08 - 22.03.2023 / Ανανεώθηκε: 17:43 - 14.08.2024

Η ενδοεπικοινωνία αφήνει, πολλές φορές, χαρακτηριστικά στιγμιότυπα για τη διεπαφή οδηγού – ομάδας.

Στην πρόσφατη ιστορία της Formula 1 η ενδοεπικοινωνία μεταξύ οδηγού και ομάδας, με τον μηχανικό ή και τον επικεφαλής του τμήματος, δημιούργησε νέα δεδομένα.

Πλέον, ο οδηγός δεν οδηγούσε μόνος του, αλλά είχε υποβοήθηση, καθώς οι ταμπελίτσες που έβγαζαν οι μηχανικοί μπροστά από τα πιτς για να ενημερώσουν τους οδηγούς σε ποια θέση βρίσκονται ή ποιος είναι πίσω τους, θεωρήθηκαν ανεπαρκείς.

Επίσης, με αυξημένο το αίσθημα της ασφάλειας, η ενδοεπικοινωνία προειδοποιούσε έναν οδηγό αν έχει κάποιο πρόβλημα και πρέπει να σταματήσει, όμως είχε καταντήσει και γραφική, καθώς δίνονταν εντολές από το «αφεντικό» σε κάποιον οδηγό να αφήσει τον ομόσταβλό του να περάσει, προκειμένου να κερδίσει ή να πάρει περισσότερους βαθμούς, διότι διεκδικούσε τον τίτλο.

Η ενδοεπικοινωνία απαγορεύτηκε στην αρχή της σεζόν του 2016, αλλά επανήλθε τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς, έπειτα από την ποινή που πήρε ο Μπάτον στο ουγγρικό γκραν πρι. Θεωρήθηκε θέμα ασφάλειας και έπειτα από σύσκεψη της FIA με τις ομάδες και τον ισχυρό, τότε Εκλεστον, αποφάσισαν να παραμείνει ελεύθερη η ενδοεπικοινωνία, εκτός από τον γύρο σχηματισμού και την εκκίνηση.

Στο γκραν πρι της Τζέντα, είχαμε ωραία στιγμιότυπα ενδοεπικοινωνίας.

Tags: