Αν υπήρχε... τροχονόμος στη Formula 1, τότε ο Γάλλος θα είχε δεχτεί άπειρες κλήσεις!
Να φύγει και να μην ξανάρθει. Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτεται για το γκραν πρι του Μπαχρέιν ο Εστεμπάν Οκόν. Μετά την αποχώρηση του Φερνάντο Αλόνσο για την Aston Martin, αποτελεί το πρώτο... βιολί στην Alpine και είναι βέβαιο ότι πολλές από τις ελπίδες για την απόσπαση βαθμών στον πρώτο αγώνα της νέας σεζόν, επικεντρώνονταν πάνω του. Η μοίρα, όμως, έπαιξε περίεργο παιχνίδι στον Γάλλο, που δέχτηκε πάρα πολλές ποινές, οι περισσότερες επειδή είχε παραβιάσει τους κανονισμούς, στην προσπάθειά του να εκτίσει την προηγούμενη.
Η αρχή της κακοδαιμονίας για τον Οκόν ξεκίνησε πριν καν ξεκινήσει το γκραν πρι. Ο εμπρός άξονας της Alpine είχε τοποθετηθεί καθαρά πιο μπροστά από την κίτρινη γραμμή και ως εκ τούτου οι κριτές εξέτασαν το συμβάν. Αποφάσισαν να τον τιμωρήσουν με ποινή 5 δευτερολέπτων, την οποία θέλησε να εκτίσει κατά τη διάρκεια που θα άλλαζε ελαστικά. Όταν, λοιπόν, εισήλθε στα πιτ, οι μηχανικοί του έκαναν κάτι λάθος με αποτέλεσμα και αυτό το συμβάν να πάει προς εξέταση στους κριτές.
22:54 - 09.03.2023
Χαμός με το «καλημέρα» στη Ferrari και παραίτηση υψηλόβαθμου στελέχους
Παρελθόν από τους Ιταλούς αποτελεί ο Νταβίντ Σάντσες, που φαίνεται να πληρώνει πρώτος τα... σπασμένα.
Διαπιστώθηκε πως η ποινή των 5 δευτερολέπτων δεν εκτελέστηκε σωστά και ο Οκόν τιμωρήθηκε με ακόμα 10 δευτερόλεπτα. Σύνολο 15 έως τώρα. Όταν τον κάλεσαν από τα paddock να μπει ξανά στα πιτ να την εκτίσει, ακόμα μια παραβίαση των κανόνων, ανάγκασε τους κριτές να ασχοληθούν μαζί του. Τούτη τη φορά εξεταζόταν για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στα πιτ. Απεφάνθη ότι όντως είχε κινηθεί με μεγαλύτερη ταχύτητα από την προβλεπόμενη, με τους κριτές να τον τιμωρούν με πέντε δευτερόλεπτα ακόμα.
Τρεις ποινές λοιπόν στο σύνολο για τον Οκόν, 20 δευτερόλεπτα χαμένα και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον 41ο γύρο. Ηταν στραβό το κλήμα, το ‘φαγε και ο γάιδαρος που λέμε. Πάντως, ακόμα και να είχε τερματίσει, βρισκόταν τόσο πίσω λόγω των ποινών, που θα ολοκλήρωνε τον αγώνα στις τελευταίες θέσεις. Όσον αφορά στον Πιερ Γκασλί, τον έτερο οδηγό της Alpine, τερμάτισε 9ος, παίρνοντας δύο βαθμούς.