Ο Γκασλί γλιτώνει από ιστορικό αποκλεισμό στη Formula 1 μετά τη συντριβή του στο γκραν πρι της Αυστραλίας, αλλά η απειλή εξακολουθεί να καραδοκεί (vid)

Πιερ Γκασλί

i

©Print Screen

Ο Γκασλί γλιτώνει από ιστορικό αποκλεισμό στη Formula 1 μετά τη συντριβή του στο γκραν πρι της Αυστραλίας, αλλά η απειλή εξακολουθεί να καραδοκεί (vid)

Άγγελος Φραγκισκάτος 16:07 - 04.04.2023 / Ανανεώθηκε: 17:23 - 14.08.2024

Η Alpine απέφυγε να αντικαταστήσει τον Πιερ Γκασλί για το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, καθώς ο Γάλλος γλίτωσε χωρίς να λάβει τους βαθμούς ποινής που θα σήμαινε ότι πρέπει να χάσει έναν αγώνα.

Ο Πιερ Γκασλί απέφυγε την δύσκολη θέση να γίνει ο πρώτος οδηγός της Formula 1 που πήρε αρκετούς βαθμούς ποινής και δεν θα μπορούσε να αγωνιστεί την επόμενη κούρσα.

Αλλά η απειλή εξακολουθεί να καραδοκεί με τον Γάλλο να έχει 10 βαθμούς ποινής, οι οποίοι μεταφέρθηκαν όλοι από την περασμένη σεζόν. Εάν ένας οδηγός φτάσει στους 12 βαθμούς ποινής μέσα σε διάστημα ίσων μηνών, τότε οι κανόνες υπαγορεύουν ότι πρέπει να εκτίσει απαγόρευση ενός αγώνα. Κανένας οδηγός της Formula 1 δεν έχει ενεργοποιήσει ποτέ αυτή την κύρωση.

O Φερνάντο Αλόνσο ανακοίνωσε τον χωρισμό του από την εντυπωσιακή Άντρεα Σλάγκερ

O Φερνάντο Αλόνσο ανακοίνωσε τον χωρισμό του από την εντυπωσιακή Άντρεα Σλάγκερ

Ο πιλότος της Aston Martin, Φερνάντο Αλόνσο και η Αυστριακή ρεπόρτερ και παρουσιάστρια αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους μετά από περίπου δύο χρόνια σχέσης.

Αλλά υπήρχαν ανησυχίες ότι ο Γκασλί θα μπορούσε να το κάνει μετά τη συντριβή του με τον team mate του Εστεμπάν Οκόν προς το τέλος του γκραν πρι της Αυστραλίας. Και τα δύο μονοθέσια της Alpine ήταν σε πορεία για βαθμούς στους τελευταίους γύρους του αγώνα και το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να περάσουν αλώβητοι από μια καθυστερημένη επανεκκίνηση.

Αλλά αυτό δεν συνέβη, καθώς ο Γκασλί και ο Οκόν ήταν δύο από τους πέντε οδηγούς που ενεπλάκησαν σε περιστατικά ταυτόχρονα στις πρώτες στροφές. Ο Κάρλος Σάινθ σημάδεψε τον πίσω τροχό του Φερνάντο Αλόνσο και έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων. Πιο πίσω, ο Λόγκαν Σάρτζεντ και ο Νικ Ντε Βρις συγκρούστηκαν και οι δύο κατέληξαν στην αμοπαγίδα.

Και οι Alpines χτύπησαν και οι δύο στον τοίχο καθώς έρχονταν σε επαφή. Μετά το τέλος του αγώνα, η FIA επιβεβαίωσε ότι τόσο ο Γκασλί όσο και ο Οκόν είχαν κληθεί στο γραφείο των αγωνοδικών για να δώσουν εξηγήσεις.

Αφού άκουσαν τις εκδοχές τους για τα γεγονότα, αποφασίστηκε να μην ληφθούν περαιτέρω μέτρα.

Το έγγραφο της FIA ανέφερε: «Οι αγωνοδίκες άκουσαν τον οδηγό του μονοθεσίου 10 (Πιερ Γκασλί), τον οδηγό του μονοθεσίου 21 (Εστεμπάν Οκόν) και έναν εκπρόσωπο της ομάδας και εξέτασαν τα δεδομένα του συστήματος τοποθέτησης/διαλογής, τα βίντεο και τα αποδεικτικά στοιχεία, το βίντεο από το μονοθέσιο και διαπίστωσαν ότι ήταν ένα περιστατικό αγώνα πρώτου γύρου.

«Και τα δύο αυτοκίνητα το αναγνώρισαν και το αποδέχτηκαν ως τέτοιο. Υπό αυτές τις συνθήκες, δεν προβήκαμε σε περαιτέρω ενέργειες. Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν έφεση σε ορισμένες αποφάσεις των αγωνοδικών, σύμφωνα με το άρθρο 15 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα της FIA και το Κεφάλαιο 4 των Δικαστικών και Πειθαρχικών Κανόνων της FIA, εντός των ισχυουσών προθεσμιών».