Από μειονεκτική θέση θα ξεκινήσει το γκραν πρι στη Σαουδική Αραβία ο Μονεγάσκος.
Με τον χειρότερο δυνατό τρόπο ξεκίνησε για τον Σαρλ Λεκλέρ η σεζόν και φαίνεται πως θα συνεχιστεί έτσι, τουλάχιστον για το γκραν πρι της Σαουδικής Αραβίας που διεξάγεται στις 19 Μαρτίου.
Ο Μονεγάσκος θα τιμωρηθεί με 10 θέσεις ποινής στην εκκίνηση, λόγω αλλαγής της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου για τρίτη φορά φέτος. Η πρώτη αλλαγή έγινε το πρωί της ημέρας του αγώνα στο Μπαχρέιν, καθώς από τη Ferrari διαπίστωσαν μια ανωμαλία στη λειτουργία της.
10:42 - 13.03.2023
Τι συμβαίνει τελικά στη Ferrari; Έρχονται νέες μεγάλες αλλαγές
Τεκτονικές αλλαγές στη Ferrari από τον Φρεντερίκ Βασό.
Όσον αφορά στον αγώνα, στον 40ό γύρο ο Μονεγάσκος παραπονέθηκε για απώλεια ισχύος με συνέπεια να εγκαταλείψει άδοξα τον πρώτο αγώνα της σεζόν. Και πάλι, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου ευθυνόταν για το κακό που του είχε συμβεί. Μετά την ανάλυση που έγινε στο Μαρανέλο, αποφάνθηκαν ότι όντως η EU εμφάνισε πρόβλημα και θα την αλλάξουν για δεύτερη φορά, τοποθετώντας το τρίτο σετ ενόψει Τζέντα.
Από τη στιγμή που επιτρέπονται δύο χρήσεις σε μια χρονιά, αυτό σημαίνει πως ο Μονεγάσκος θα αναγκαστεί να τιμωρηθεί με 10 θέσεις ποινής στον αγώνα της Σαουδικής Αραβίας, μειώνοντας ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες για να κερδίσει αλλά και για να κατακτήσει θέση στο βάθρο.
«Εμφανίστηκαν δύο προβλήματα. Το πρώτο την ημέρα του αγώνα όταν βάλαμε μπρος τον κινητήρα και η δεύτερη κατά τη διάρκεια του γκραν πρι στο Μπαχρέιν», εξήγησε ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Ferrari στη Formula 1, Φρεντερίκ Βασό και συνέχισε: «Δυστυχώς, αμφότερες τις φορές έφταιξε η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, κάτι το οποίο δεν έχουμε αντιμετωπίσει ποτέ στο παρελθόν. Πιστεύω πως τώρα όλα είναι υπό έλεγχο. Θα ψάξουμε πολύ για να βρούμε τι φταίει, αλλά δυστυχώς, θα τιμωρηθούμε για τον αγώνα στην Τζέντα, καθώς επιτρέπεται να αλλάξουμε μόνο δύο σε μια χρονιά».
Έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, λοιπόν, ο Λεκλέρ θα ξεκινήσει την προσπάθειά του από τη 10η θέση -στην καλύτερη των περιπτώσεων- κάτι που συνεπάγεται ότι θα έχει κάνει τον καλύτερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά. Για κάθε χειρότερο χρόνο, δεύτερο, τρίτο ή τέταρτο, τότε θα χάνει ανάλογα θέση από τη δέκατη και μετά.