Ο Φερστάπεν είναι ο άνθρωπος που πρέπει να κερδίσουν όλοι στο Μαϊάμι - Πρώτος στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά, δεύτερος ο Λεκλέρ.
Με την FP3 ολοκληρώθηκαν τα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Μαϊάμι ενόψει των κατατακτήριων και του αγώνα που θα γίνουν εκεί. Ο Μαξ Φερστάπεν με Red Bull έβαλε δύσκολα σε όλους τους υπόλοιπους, καθώς κάθε φορά που βρισκόταν στην πίστα, μείωνε τον χρόνο του, με τον πιθανό διεκδικητή της νίκης, Σαρλ Λεκλέρ, να ολοκληρώνει την προσπάθειά του στη δεύτερη θέση, με διαφορά +0,4 δευτερόλεπτα από τον Ολλανδό, που είναι πολλά. Ευχάριστη έκπληξη η παρουσία των Εστεμπάν Οκόν και Πιερ Γκασλί στην πρώτη 10άδα, όπως επίσης των Βάλτερι Μπότας, Νίκο Χούλκενμπεργκ και Άλεξ Άλμπον, που και αυτοί κατάφεραν να ικανοποιήσουν τις ομάδες τους. Στο άλλο άκρο οι Mercedes, που εμφάνισαν πολλά προβλήματα.
23:38 - 05.05.2023
Στον τοίχο κατέληξε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Μαϊάμι (vid)
Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο γκραν πρι του Μαϊάμι διακόπηκαν πρόωρα, αφού ο Νίκο Χούλκενμπεργκ συνετρίβη στον τοίχο, με αποτέλεσμα να βγει η κόκκινη σημαία.
Η θερμοκρασία και οι συνθήκες δεν ήταν οι ίδιες όπως χθες, καθώς ναι μεν ήταν ζεστές και ξηρές, αλλά το θερμόμετρο ήταν πιο χαμηλά. Λογικό αυτό, καθώς τα σύννεφα είχαν κάνει την εμφάνισή τους. Πρώτος στην πίστα βγήκε ο Οκόν της Alpine και τον ακολούθησε ο Χάμιλτον της Mercedes, με τον Βρετανό, πάντως, να μην εμφανίζεται ικανοποιημένος, αφού παραπονέθηκε για έντονους κραδασμούς που προέρχονταν από τα ελαστικά C4 της Pirelli στον εμπρός άξονα. Λίγο αργότερα ήταν η σειρά των Ferrari να δοκιμάσουν την τύχη τους και η αλήθεια είναι πως δεν τα πήγαν άσχημα, με τους Σάινθ και Λεκλέρ να μοιράζονται τις δύο πρώτες θέσεις αντίστοιχα.
Όλα αυτά έως ότου πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους οι δύο οδηγοί της Red Bull, που με τους Φερστάπεν και Πέρες, μπόρεσαν να κάνουν το 1-2 με χαρακτηριστική ευκολία, δείχνοντας πόσο μπροστά είναι από τους άλλους. Ναι μεν ο Λεκλέρ κατάφερε να βρεθεί δεύτερος πριν το μισάωρο, αλλά απείχε από τον πρώτο Φερστάπεν περίπου 0,6 δευτερόλεπτα. Ο Σάινθ φάνηκε πιο ανταγωνιστικός, περνώντας αυτός δεύτερος στο +0,156 από τον Ολλανδό, ενώ την ίδια ώρα, τόσο οι δύο Alpine όσο και ο Αλόνσο της Aston Martin, εμφανίζονταν ανταγωνιστικοί. Ο Χάμιλτον εν τω μεταξύ είχε αρκετά μπλοκαρίσματα, ενώ ο Ράσελ κατάφερε μετά δυσκολίας να μπει στην πρώτη 10άδα.
Στη συνέχεια της FP3, η μαλακή γόμα είχε αρχίσει να αποδίδει, κάτι που σήμαινε πως βοηθούσε τους οδηγούς στο να έχουν καλύτερη πρόσφυση, δημιουργώντας παράλληλα την ιδανική αγωνιστική γραμμή. Ο Φερστάπεν συνέχισε να κατεβάζει τους χρόνους και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:27:669, περίπου 0,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον τρίτο Πέρες, που είδε τον Σάινθ της Ferrari να του αποσπά τη δεύτερη καλύτερη επίδοση. Όσον αφορά στις ταλαιπωρημένες Mercedes, ο Ράσελ παραπονέθηκε και αυτός για κραδασμούς στον εμπρός άξονα, ενώ ο Χάμιλτον από τη δική του πλευρά, ναι μεν ήταν έβδομος περίπου 16 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, αλλά πίεσε πάρα πολύ την W14, κάτι που φαινόταν στους τηλεοπτικούς δέκτες, αφού σε μερικές στροφές το τιμόνι του αυτοκινήτου έτρεμε συνεχώς. Προφανώς οι ρυθμίσεις που έκαναν στην ομάδα δεν έπιασαν τόπο. Ο Φερστάπεν βέβαια, κινούταν στον δικό του ρυθμό, σημειώνοντας για μια ακόμα φορά την καλύτερη επίδοση, που τούτη τη φορά ήταν το 1:27:595.
Προς το τέλος της διαδικασίας, ο Ολλανδός μείωσε κι άλλο τον χρόνο του, τον οποίο δεν μπόρεσε να ξεπεράσει ο Λεκλέρ, που τερμάτισε εν τέλει δεύτερος. Τον ακολούθησε ο Πέρες με τη δεύτερη Red Bull, ο Σάινθ με τη δεύτερη Ferrari και οι δύο Alpine των Οκόν και Γκασλί. Ο Μπότας με Alfa Romeo ήταν έβδομος, όγδοος ο Χούλκενμπεργκ με Haas, ένατος ο Άλμπον με Williams και 10ος ο Ράσελ με Mercedes. Απογοητευτικές οι δύο Aston Martin και ο Χάμιλτον, αλλά λογικά θα ανεβάσουν την απόδοσή τους στη συνέχεια
Οι κατατακτήριες δοκιμές για την πολ ποζίσιον του γκραν πρι του Μαϊάμι διεξάγονται απόψε στις 23:00 ώρα Ελλάδας.