Πολύ ακριβή η Formula 1 για τη Μαλαισία

Από το γκραν πρι της F1 το 2007

i

©Sepang International Circuit

Πολύ ακριβή η Formula 1 για τη Μαλαισία

Δημήτρης Μπαλής • 15:31 - 11.04.2023 / Ανανεώθηκε: 17:12 - 14.08.2024

Οι μεγάλες επενδύσεις στην πίστα, «απαγορεύουν» τη νέα υποψηφιότητα διεκδίκησης αγώνα.

Δεν είναι και πολλά τα χρόνια που έχουν περάσει από το τελευταίο γκραν πρι στη Μαλαισία. Για την ακρίβεια ήταν το 2017, όταν διεξήχθη το τελευταίo από τα 19 σερί γκραν πρι στην πίστα της Σεπάνγκ.

Κάτι το τροπικό της υπόθεσης, με αέρα, βροχή ή και καταιγίδα και ενίοτε ηλιο, έκαναν τους αγώνες αρκετά συναρπαστικούς.

Ωστόσο, επειδή η Formula 1 είναι ακριβό σπορ, σε κάθε επίπεδο, ακόμα και οι πίστες χρειάζονται χρήματα για την αναβάθμισή τους, προκειμένου να ικανοποιούν τις τελευταίες απαιτήσεις της ομοσπονδίας, σε θέματα ασφάλειας, κυρίως. Πόσω μάλλον να φτιάξεις από την αρχή μια πίστα και μάλιστα να πάρεις αγώνα Formula 1. Αυτά να τα ακούνε όσοι ονειρεύονται εύκολα ένα γκραν πρι στη χώρα μας. Πάντως, για να επιστρέψω στη Μαλαισία, είναι και το θέμα των εισιτηρίων, που είχαμε χαμηλές πωλήσεις εκεί, με αποτέλεσμα να βγει από το καλεντάρι και να δείχνει απρόθυμη να ξαναμπεί.

Και είναι απρόθυμη ειδικά η κυβέρνηση, καθώς σύμφωνα με τον υπουργό Νεολαίας και Αθλητισμού της Μαλαισίας, Χάναν Γέο, η πίστα της Κουάλα Λουμπούρ θα χρειαστεί περαιτέρω κρατικές επενδύσεις για αναβαθμίσεις.

Η πίστα Σεπάνγκ, στην Κουάλα Λουμπούρ ©Sepang International Circuit

«Αν μπορούσαμε να φιλοξενήσουμε έναν αγώνα F1, θα το είχαμε ήδη κάνει, αλλά προς το παρόν, δεν έχουμε την πολυτέλεια να κάνουμε τους αγώνες. Θα χρησιμοποιήσουμε χρήματα για επείγουσες βελτιώσεις», είπε.

Οι βελτιώσεις αφορούν σε νέα άσφαλτο, καθώς φιλοξενούνται σημαντικοί αγώνες, μέχρι και γκραν πρι του MotoGP.

Η πίστα έχει άδεια FIA Grade 1 που έληξε το 2020, πράγμα που σημαίνει ότι θα μπορούσε να φιλοξενήσει αγώνες εάν υποβάλει εκ νέου αίτηση.

Tags: