Ο παγκόσμιος πρωταθλητής σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά στο Μαϊάμι, ενώ ο Μονεγάσκος είχε έξοδο.
Μπορεί στην FP1 οι δύο Mercedes δια χειρός και ποδός Ράσελ και Χάμιλτον να έκαναν το 1-2 αντίστοιχα, στην FP2, όμως, όλα άλλαξαν και επανήλθαν στη φυσιολογική τους ροή. Κι αυτό διότι ο Φερστάπεν κατάφερε να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο, ακολουθούμενος από τις Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ, με τον Μονεγάσκο να έχει μια έξοδο, καταστρέφοντας μεγάλο μέρος του εμπρός τμήματος του αυτοκινήτου του. Το ατύχημα έλαβε χώρα λίγο πριν το τέλος και φαίνεται πως δεν έχουν επηρεαστεί σημαντικότερα εξαρτήματα. Τέταρτος ήταν ο Πέρες με τη δεύτερη Red Bull, πέμπτος ο Αλόνσο, έβδομος ο Χάμιλτον, ενώ ο πρώτος της FP1, Ράσελ, υποχώρησε κατά πολύ.
Η θερμοκρασία κατά την FP2 στο Μαϊάμι ήταν 28 βαθμοί στον αέρα και 40 στο οδόστρωμα, με τους οδηγούς να έχουν στη διάθεσή τους λιγότερη ώρα σε χρήση το DRS, καθώς οι ζώνες ενεργοποίησής του είχαν μειωθεί κατά 75 μέτρα. Στην αρχή βγήκαν οι δύο Alfa Romeo με τις Aston Martin. Ακολούθησαν οι υπόλοιποι οδηγοί, εκτός των Ντε Βρίες, Οκόν, Ράσελ και Πιάστρι, που βρίσκονταν στο γκαράζ των ομάδων τους. Περιττό να αναφερθεί πως όταν βγήκαν οι δύο Red Bull στην πίστα με τους Φερστάπεν και Πέρες σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο, μόνο που δεν έμειναν για πολύ εκεί, καθώς η απάντηση ήρθε τάχιστα από τις Ferrari, αρχικά με τον Σάινθ και μετά με τον Λεκλέρ. Ο Μάγκνουσεν από τη μεριά του είχε ένα τε-τα-κε στις στροφές 11-12, ενώ λίγο αργότερα ο Χάμιλτον, αντί να στρίψει στις 14-15, πήγε ευθεία.
23:38 - 05.05.2023
Στον τοίχο κατέληξε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Μαϊάμι (vid)
Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο γκραν πρι του Μαϊάμι διακόπηκαν πρόωρα, αφού ο Νίκο Χούλκενμπεργκ συνετρίβη στον τοίχο, με αποτέλεσμα να βγει η κόκκινη σημαία.
Κανείς από τους δύο, πάντως, δεν «τραυμάτισε» το μονοθέσιό του, έστω και αν ο Δανός είχε μια μικρή επαφή στα προστατευτικά. Να σημειωθεί πως στις ίδιες στροφές με τον οδηγό της Mercedes, ο Πέρες αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον γρήγορο γύρο του, καθώς ο Ντε Βρίες βρισκόταν σε κάπως επικίνδυνο σημείο. Εν συνεχεία ο Φερστάπεν ανέβηκε ξανά στην κορυφή με 1:29:380, αλλά του την πήρε κάποιος που δεν περίμενε κανείς. Αυτός ήταν ο Νόρις που με 1:28:741 ανέλαβε τα πρωτεία, ενώ λίγο αργότερα, ο Πιάστρι έκανε ένα ονειρικό 1-2 για τη McLaren, αλλά όχι για πολύ.
Ο Φερστάπεν αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το headrest του, με τον υπεύθυνο της FIA, Τζο Μπάουερ να εξετάζει τόσο αυτό όσο και το HANS, όμως, ο Ολλανδός έδειξε από τί μέταλλο είναι φτιαγμένος, καθώς μπόρεσε σχεδόν αμέσως να επιστρέψει στην κορυφή των χρόνων, αφήνοντας πίσω του τους Λεκλέρ, Νόρις, Σάινθ και Αλόνσο. Απομένοντας ακόμα 20 λεπτά έως το τέλος, ο Φερστάπεν βρισκόταν πρώτος με διαφορά 0,3 δευτερολέπτων από τον Σάινθ και ακολουθούσαν οι Λεκλέρ και Πέρες, δείχνοντας τις πολλές αλλαγές που λάμβαναν χώρα κάτω από την πρώτη θέση.
Στα λεπτά που απέμεναν δεν άλλαξαν πολλά, αλλά έγιναν… πολλά. Κατ’ αρχάς η πρώτη 4άδα δεν άλλαξε και παρέμεινε η ίδια, με τους Αλόνσο, Νόρις, Χάμιλτον, Στρολ, Οκόν και Άλμπον να συμπληρώνουν τη 10άδα. Όμως, είχαμε ένα σοβαρό ατύχημα του Λεκλέρ στη στροφή επτά, περίπου 10 λεπτά πριν το τέλος, όταν αντί να στρίψει, μπλόκαρε τους τροχούς τους, πηγαίνοντας κατ’ ευθείαν επάνω στα προστατευτικά. Ο ίδιος δεν υπέστη απολύτως τίποτα, εν αντιθέσει με την SF23, που είδε μεγάλο μέρος του εμπρός τμήματός της να καταστρέφεται. Φαίνεται πως δεν υπέστη, πάντως, καμία ζημιά ούτε το πάτωμα ούτε ο διαχύτης, πάρα πολύ σημαντικά εξαρτήματα του αυτοκινήτου. Όταν απομακρύνθηκε από τον γερανό που οδηγούσε, μάλιστα, γυναίκα, απέμεναν έξι λεπτά και όλοι οι οδηγοί, πέραν αυτών της Aston Martin, φορούσαν τη μέση γόμα. Της βρετανικής ομάδας τη μαλακή, αλλά ήταν τόσα πολλά τα αυτοκίνητα στην πίστα, που ήταν σχεδόν αδύνατο να βρεθεί η απαραίτητη απόσταση από τα προπορευόμενα, ώστε να μειωθούν οι χρόνοι.
Η FP3 διεξάγεται το Σάββατο στις 19:30 ώρα Ελλάδας.