Ο CEO της Alpine βρόντηξε και οι υπόλοιποι αναγκάζονται να θέσουν ψηλά τον πήχη, που συνεπάγεται βαθμούς σε κάθε αγώνα από εδώ και πέρα.
Στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών τερμάτισε πέρυσι η Alpine. Ήταν, ομολογουμένως, ένα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα για την ομάδα, που φέτος, παρά τη φυγή του Φερνάντο Αλόνσο για την Aston Martin, είχε εκ νέου μεγαλεπήβολα σχέδια. Όμως, η σεζόν κάθε άλλο παρά θετικά εξελίσσεται, καθώς μπορεί η ομάδα να απέσπασε βαθμούς σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία, αλλά στην Αυστραλία και το Αζερμπαϊτζάν έφυγε με άδεια χέρια.
Στο Μαϊάμι ήρθε μια αναλαμπή, αλλά σε γενικές γραμμές, οι εμφανίσεις των Πιερ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν δεν αντικατοπτρίζουν τη δουλειά που έχει γίνει. Γιατί, όπως είπε ο CEO της φίρμας, Λοράν Ροσί, το να έχουν σπαταληθεί τόσα πολλά χρήματα, η απόδοση είναι επιεικώς ερασιτεχνική. Έχοντας προειδοποιήσει τους πάντες πως κρίνονται σε κάθε αγώνα, ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Alpine στη Formula 1, Ότμαρ Σαφνάουερ, ανέβασε κατακόρυφα τον πήχη για το υπόλοιπο της σεζόν, κάνοντας λόγο πως σε κάθε αγώνα, αμφότερα τα μονοθέσια της ομάδας θα πρέπει να βρίσκονται ανελλιπώς στη βαθμολογούμενη 10άδα και όχι μόνο το ένα.
09:46 - 23.05.2023
Οι πιο μαλακές γόμες της Pirelli για το γκραν πρι του Μονακό
Σε αυτό το θρυλικό σιρκουί δρόμου, το ερχόμενο τριήμερο θα έχουμε ξανά πρωτάθλημα, μετά την ματαίωση του γκραν πρι της Ιμολα.
«Σε σχέση με το Μπακού, στο Μαϊάμι κάναμε μερικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να το επαναλάβουμε, να εμφανιστούμε περισσότερο ανταγωνιστικοί και να το επαναλάβουμε ξανά. Αν μπορούμε να έχουμε και τα δύο αυτοκίνητά μας σε κάθε γκραν πρι στους βαθμούς και λίγο-λίγο, όσο πιο ψηλά έχουμε τη δυνατότητα, τότε θα είμαστε επιτυχείς», ανέφερε ο Σαφνάουερ.
Το επόμενο γκραν πρι διεξάγεται στις 28 Μαΐου στο Μονακό, καθώς αναβλήθηκε αυτός στην Ίμολα και η Alpine θα πρέπει να αποδώσει. Για να γίνει αυτό, οι Οκόν και Γκασλί οφείλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους, προσπαθώντας να αναρριχηθούν παραπάνω από την όγδοη θέση, το καλύτερο δηλαδή αποτέλεσμα που έχουν φέρει έως τώρα μετά το πέρας πέντε αγώνων.
Εξάλλου, ο Ότμαρ Σαφνάουερ αναφερόμενος στο θέμα με το όριο των δαπανών, ανέφερε ότι πρέπει να πειστεί η FIA να αφήσει τις μεσαίες και μικρές ομάδες πιο ελεύθερες να επενδύσουν σε ορισμένους τομείς υποδομών, προκειμένου να φθάσουν τις μεγάλες ομάδες και να μπορέσουν να τις ανταγωνιστούν. Εξαίρεση, μέχρι τώρα, από τους κανονισμούς του ανώτατου ορίου κόστους είναι η κατασκευή μιας νέας αεροδυναμικής σήραγγας, κάτι που έχει εκμεταλλευτεί η Aston Martin και γι αυτό βλέπουμε αυτά τα θετικά αποτελέσματα.