Στη Mercedes βασίζουν πολλά στη νέα εμπρός πτέρυγα

Ο Λιούις Χάμιλτον στο Σίλβερστοουν

i

©Mercedes

Στη Mercedes βασίζουν πολλά στη νέα εμπρός πτέρυγα

Δημήτρης Μπαλής • 09:26 - 13.07.2023 / Ανανεώθηκε: 14:56 - 14.08.2024

Το εξάρτημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα στην Αγγλία, αλλά στη γερμανική ομάδα πιστεύουν πως θα επωφεληθούν περισσότερο στην Ουγγαρία.

Όλες οι ομάδες συνεχίζουν την εξέλιξη των μονοθεσίων τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς, πόσο μάλλον από τη στιγμή που οι τεχνικοί κανονισμοί το 2024 είναι σχεδόν εφάμιλλοι με τους φετινούς. Μία από αυτές είναι και η Mercedes, που συνεχίζει την αναβάθμιση της W14, έστω και αν το αποτέλεσμα στο Σίλβερστοουν δεν ήταν και το καλύτερο. Για την ακρίβεια, το αποτέλεσμα ήταν καλό, απλά η νέα εμπρός πτέρυγα δεν απέδωσε αυτά που περίμεναν στο Μπρίξγουορθ.

Ο Λιούις Χάμιλτον είπε μετά το γκραν πρι πως το βήμα παραπάνω που ήθελαν δεν έγινε, αλλά για αυτό υπάρχει εξήγηση. Σύμφωνα με τα όσα είπε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον, η νέα πτέρυγα έχει σχεδιαστεί για να εξισορροπεί καλύτερα την W14 στις αργές στροφές, που δεν τις έχει η αγγλική πίστα.

Ως εκ τούτου, στην Ουγγαρία, που πολλοί τη χαρακτηρίζουν «Μονακό χωρίς μπαριέρες», η πτέρυγα αναμένεται να αποδώσει, βοηθώντας το αυτοκίνητο να αντιδρά καλύτερα στις αργές στροφές.

«Το Σίλβερστοουν είναι γνωστό για πολλά πράγματα, αλλά όχι για τις αργές στροφές. Αυτό που παίρνουμε μαζί μας, είναι η απόδοση του αυτοκινήτου στα αργά τμήματα, εκεί όπου ήμασταν αρκετά καλοί. Άρα, για αυτό έχει σχεδιαστεί», ανέφερε ο Άλισον, που συνέχισε για το πώς θα συμπεριφερθεί λογικά η πτέρυγα στην Ουγγαρία, εκεί όπου η Mercedes κατάφερε να κερδίσει την πολ ποζίσιον, περίπου έναν χρόνο πριν.

«Πιστεύω πως δεν ξέρουμε τι θα γίνει έως ότου φτάσουμε εκεί. Πρόκειται για μια αργή πίστα σε όλο το μήκος της. Όμως, οι πρώτες ενδείξεις είναι ενθαρρυντικές, η πτέρυγα κάνει αυτά για τα οποία τη σχεδιάσαμε και ελπίζω να μας αποδώσει στα συμπλέγματα των αργών στροφών».

Tags: