Στη Mercedes δεν έχουν εξήγηση για τη χειρότερη εμφάνισή τους από την αρχή της σεζόν
i

©mercedes

Στη Mercedes δεν έχουν εξήγηση για τη χειρότερη εμφάνισή τους από την αρχή της σεζόν

Sportal newsroom 10:44 - 21.04.2025 / Ανανεώθηκε: 10:44 - 21.04.2025

Πριν την έναρξη του Γκραν Πρι της Σαουδικής Αραβίας, πολλοί περίμεναν ότι ο Τζορτζ Ράσελ θα ήταν ο κύριος αντίπαλος του Όσκαρ Πιάστρι στη μάχη για τη νίκη στις ακτές της Ερυθράς Θάλασσας, αλλά η πραγματικότητα ήταν πολύ διαφορετική.

Ο Βρετανός πιλότος της Mercedes βρισκόταν στην τρίτη θέση στην αρχική φάση του αγώνα στη Τζέντα, αλλά προς το τέλος του πρώτου stint άρχισε να χάνει σημαντικό έδαφος από τους πρωτοπόρους, κάτι που τον ανάγκασε να μπει στα pits στο τέλος του 20ού γύρου. Στο δεύτερο stint το σενάριο επαναλήφθηκε και ο Ράσελ προσπεράστηκε από τους Λεκλέρκ και Νόρις, τερματίζοντας τελικά πέμπτος, ακριβώς μπροστά από τον συμπαίκτη του Αντρέα Κίμι Αντονέλι.

Για τη Mercedes αυτός ήταν ο χειρότερος αγώνας από την αρχή της σεζόν, καθώς μέχρι τώρα ο Ράσελ είχε τρία βάθρα και μια τέταρτη θέση. Ο επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ, εξήγησε μετά το τέλος του αγώνα ότι οι Ράσελ και Αντονέλι αντιμετώπισαν προβλήματα με τα ελαστικά, τα οποία υπερθερμαίνονταν στην πίστα της Τζέντα, η οποία είναι γεμάτη γρήγορες στροφές.

«Προφανώς, αυτή ήταν η χειρότερη εμφάνισή μας από την αρχή της χρονιάς. Ο ρυθμός απλά εξαφανίστηκε με το blistering και την υπερθέρμανση των ελαστικών, προς το παρόν δεν έχουμε εξήγηση για το τι συνέβη. Ως η δεύτερη ταχύτερη ομάδα, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί με τις προσδοκίες μας κι ακόμη και αυτή δεν είναι η θέση που θέλουμε να βρισκόμαστε. Αλλά βλέποντας πώς εξελίχθηκε ο αγώνας, τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο απογοητευτικά», σχολίασε ο Βολφ.

Από την πλευρά του, ο Ράσελ τόνισε ότι πίεσε τον Μαξ Φερστάπεν για τη δεύτερη θέση, αλλά αυτό αποδείχθηκε μοιραίο για τον Βρετανό στο τέλος του αγώνα. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι ακόμη και αν δεν είχε πιέσει τα ελαστικά του, δεν θα μπορούσε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την πέμπτη θέση.

«Πίεσα πολύ για να πιέσω τον Max στην αρχή του δεύτερου stint, αλλά ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να αντέξω και στο τέλος του αγώνα η απόδοσή μας κατέρρευσε. Στους τελευταίους 15 γύρους έχανα ένα δευτερόλεπτο ανά γύρο, αλλά για να είμαστε ειλικρινείς, σήμερα δεν είχαμε την ταχύτητα να διεκδικήσουμε κάτι περισσότερο από την πέμπτη θέση, ακόμη και αν είχα προστατεύσει τα ελαστικά.

Γνωρίζουμε ότι αυτή είναι μια αδυναμία του μονοθεσίου μας αυτή τη στιγμή. Και το να τερματίζουμε πέμπτοι σε μια κακή μέρα είναι αποδεκτό, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε γρήγορα. Σε αυτή την πίστα η ταχύτητα στις στροφές είναι το κλειδί, και για κάποιο λόγο εμείς παράγαμε περισσότερη θερμότητα στα ελαστικά από τους υπόλοιπους. Έτσι φτάνεις σε ένα σημείο όπου τα ελαστικά γίνονται σαν μπαλόνι.

Είχαμε blistering στα μπροστινά ελαστικά, blistering στα πίσω ελαστικά και ξαφνικά χάνεις κάθε πρόσφυση. Πρέπει να καταλάβουμε γιατί το Μπαχρέιν ήταν ένας θετικός αγώνας, γιατί και εκεί η τάση είναι να υπάρχει υπερθέρμανση των ελαστικών, αλλά διαφορετικού τύπου υπερθέρμανση σε σχέση με εδώ στη Τζέντα. Είχαμε μεγαλύτερες προσδοκίες για τον αγώνα σήμερα σε σχέση με το Μπαχρέιν, αλλά τα πράγματα έγιναν αντίστροφα», εξήγησε ο Ράσελ.