Στο τιμόνι του Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100hp 7DCT

Hyundai Bayon 1.0lt-100hp 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη

Στο τιμόνι του Hyundai Bayon 1.0 T-GDi 100hp 7DCT

Δημήτρης Μπαλής • 12:37 - 19.04.2023 / Ανανεώθηκε: 17:01 - 14.08.2024

Με όμορφο σχεδιασμό, τοποθετείται ανάμεσα στα i20 και Kona και διαθέτει αρκετά ατού.

Η Hyundai έχει αποδείξει πως κατασκευάζει μοντέλα για όλα τα γούστα, για όλες τις ηλικίες και για όλες τις τσέπες. Επειδή αυτή του Έλληνα δεν είναι και πολύ… βαθιά, διαθέτει στην γκάμα της όμορφες προτάσεις με πολύ ενδιαφέροντα επίπεδα εξοπλισμού, που στη συγκεκριμένη περίπτωση ακούει στο όνομα Bayon. Το μοντέλο κατασκευάστηκε προκειμένου να τοποθετηθεί πιο πάνω από το i20 και κάτω από το Kona, με τον αγοραστή να έχει στη διάθεσή του ένα όμορφο ποιοτικά και σχεδιαστικά αποτέλεσμα, με περίσσιο στιλ.

Στη βασική του έκδοση εφοδιάζεται με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 84 ίππων, 1.2 lt ΜΡΙ, αλλά το αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε τον πιο μικρό σε χωρητικότητα 1.000άρη, πιο ισχυρό κατά περίπου 15 ίππους, δε. Αποδίδει 100, είναι turbo και συνεργάζεται με το 7άρι κιβώτιο DCT διπλού συμπλέκτη. Υπάρχει, πάντως, και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο για όσους επιζητούν κάτι διαφορετικό. Το κινητήριο σύνολο εντοπίζεται σε πάρα πολλά αυτοκίνητα του Νοτιοκορεάτη κατασκευαστή, άρα από αυτό και μόνο καταλαβαίνει κανείς πόσο πετυχημένο είναι. Μάλιστα, περιλαμβάνει το σύστημα CVVD, που μεταβάλλει το άνοιγμα των βαλβίδων, εγγυώμενο τη σωστή «συνεργασία» ροπής και ισχύος.

Hyundai Bayon 1.0lt-100hp 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη

Στα προφίλ οδήγησης σπορ, αλλά και του βασικού, λειτουργεί ομαλά, δεν παρατηρούνται θόρυβοι, εκτός κι αν πιεστεί. Τότε θα ακουστεί ο κινητήρας, δίχως, όμως, κάτι τέτοιο να προβληματίζει ιδιαίτερα. Σύμφωνα με την εταιρεία, τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 11,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 180χλμ./ώρα. Αξιοπρεπείς επιδόσεις για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.145 κιλά. Επίσης, είναι πολύ καλό στον χειρισμό του και για αυτό ευθύνονται τα γόνατα McPherson εμπρός και ο ημιάκαμπτος άξονας με ενσωματωμένη αντιστρεπτική πίσω. Ως εκ τούτου, απομονώνει τους ενοχλητικούς θορύβους, ελέγχοντας σωστά το βάρος του αυτοκινήτου. Σε περίπτωση που ο οδηγός το πατήσει κάπως παραπάνω σε στροφή, το αμάξωμα θα κλίνει, όχι, όμως, σε ανησυχητικό βαθμό, ενώ πολύ καλή είναι η αίσθηση του συστήματος πέδησης και της διεύθυνσης.

Hyundai Bayon 1.0lt-100hp 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη

Ο σχεδιασμός του βασίζεται στη φιλοσοφία Sensuous Sportiness της Hyundai, κάτι που συνεπάγεται σε έντονες ακμές και σχήματα, όπως είναι για παράδειγμα τα πίσω φώτα. Η καμπίνα φιλοξενεί άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες και ο χώρος φόρτωσης ανέρχεται στα 411 λίτρα. Μπροστά του ο οδηγός θα παρατηρήσει κάτι οικείο. Δεν είναι άλλη από το ταμπλό του i20 που έχει υιοθετηθεί από το Bayon. Είναι κατασκευασμένο με καλή σχεδίαση, σκληρά πλαστικά και καλή συναρμογή. Μάλιστα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών, μπορεί να αλλάξει χρωματικό προφίλ, ανάλογα με τα «θέλω» του οδηγού. Στο σύστημα πολυμέσων έχει τοποθετηθεί μια οθόνη αφής 8 ή 10,25 ιντσών, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Είναι συμβατή με τα Android Auto και Apple CarPlay, στις υψηλότερες εκδόσεις υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού, ενώ η πλήρης γκάμα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, θα αφήσει αρκούντως ευχαριστημένο τον χειριστή του.

Hyundai Bayon 1.0lt-100hp 7άρι DCT διπλού συμπλέκτη

Η πρόταση της Hyundai μπορεί να χαρακτηριστεί πολύ καλή. Κάτω από το καπό διατίθεται ένας αρκετά ισχυρός turbo κινητήρας για τα δεδομένα, που μπορεί να κινήσει το αμάξωμα ικανοποιητικά. Συμπαερασματικά, αποτελεί μια ιδανική πρόταση οικογένειας, που θα θελήσει να ταξιδέψει άψογα ή να ολοκληρώσει δίχως προβληματισμούς μια διαδρομή στην πόλη.

Tags: