Με κίνηση στους εμπρός τροχούς, έχει αλλάξει σημαντικά και η τάση του οδεύει περισσότερο προς την… άσφαλτο, όπως σε σχεδόν όλα τα SUV.
Εναρμονισμένο στις επιταγές της σύγχρονης εποχής, το Suzuki Vitara ενσωματώνει την ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία βοηθά τον οδηγό εντός πόλης, προσφέροντάς του παράλληλα την όχι και τόσο συχνή επίσκεψη στο βενζινάδικο. Σε αυτή τη γενιά του, την τέταρτη, απέχει παρασάγγας από το πρώτο μοντέλο και φροντίζει να εκσυγχρονιστεί σε τέτοιο βαθμό που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους ανταγωνιστές του. Έχει διατηρήσει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που το έκαναν αγαπητό στους Έλληνες και πλέον διαθέτει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, νέα μάσκα και νέους προβολείς LED. Πίσω, νέα είναι τα κρύσταλλα των φώτων και ανασχεδιασμένος ο προφυλακτήρας.
12:17 - 07.06.2023
Ποιος θα κάνει κάτω από 2’53’’ για να παραγγείλει το Citroen My Ami Buggy…(vid)
Στις 20 Ιουνίου ανοίγει ηλεκτρονικά η Citroen της παραγγελίες του My Ami Buggy που παράγεται σε 1.000 μονάδες.
Αλλαγές δεν εντοπίζονται, όμως, μόνο στο εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα, αλλά και άνω. Καθώς εκεί η οροφή διατίθεται σε διαφορετικό χρώμα (μαύρο) σε σχέση με το αμάξωμα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τις χρωμιωμένες μπάρες οροφής. Οι διαστάσεις του είναι 4,175μ. μήκος, 1,775μ. πλάτος, 1,610μ. ύψος και 2,500μ. μεταξόνιο, με απόσταση από το έδαφος 18,5εκ. Οι τιμές αυτές είναι ακριβώς ίδιες σε σχέση με την 4κίνητη έκδοση.
Εντός θαλάμου επιβατών, έπρεπε να υπάρξει μια ουσιαστική ανανέωση και αυτό έγινε χάρη στην τοποθέτηση αφρωδών υλικών στο πάνω μέρος του ταμπλό, αντικαθιστώντας το σκληρό πλαστικό που υπήρχε πριν. Στο κέντρο του πίνακα οργάνων προβάλλονται ενδείξεις του υπολογιστή, αλλά και διάφορες άλλες, όπως τα επίπεδα φόρτισης, ενώ στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών για τα πολυμέσα. Πιο κάτω, υπάρχουν τα χειριστήρια του κλιματισμού.
Η χωρητικότητα της καμπίνας δεν έχει αλλάξει και τέσσερα άτομα θα μπορέσουν να βολευτούν άνετα. Όσον αφορά στο μεσαίο των πίσω θέσεων, εκεί θα χρειαστεί λίγη περισσότερη προσπάθεια για να καθίσει, αφού υπάρχει το κεντρικό τούνελ της μετάδοσης. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 375 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως τα 1.120, εφόσον αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Αυτά χωρίζονται σε αναλογία 60:40.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων: ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς LED/πίσω φώτα LED, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, προσαρμοζόμενο cruise control, μπάρες οροφής μαύρης/ασημί απόχρωσης, έγχρωμη οθόνη LCD 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, Dual sensor brake support, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, Smartphone Linkage, φιμέ παράθυρα πίσω και δερμάτινο τιμόνι.
Αναφορικά με την κινητήρια μονάδα, ο 1.4lt BoosterJet βενζίνης αποδίδει 129 ίππους με 235Nm ροπή, που συνεργάζεται με ένα 48βολτο υβριδικό σύστημα. Το 0-100χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα σταματά στα 190χλμ./ώρα.
Στη διαδρομή, λόγω της 2κίνητης έκδοσής του, προορίζεται κυρίως για on-road καταστάσεις, μολονότι μπορεί να κινηθεί και σε off-road συνθήκες. Είπαμε, η νέα εποχή αναγκάζει πολλούς κατασκευαστές να συμβαδίσουν με τα «θέλω» των καταναλωτών, άρα πολλά SUV έχουν βασικό μέλημα την κίνηση σε άσφαλτο παρά σε χώμα, χαλίκι κ.τλ. Η ποιότητα κύλισής του είναι πολύ καλή και το σύστημα της ανάρτησης μπορεί να απορροφήσει σε καλό βαθμό τα κακοτράχαλα σημεία. Η χρήση της υβριδικής τεχνολογίας το κάνει πιο άμεσο και χάρη στο πιο ακριβές τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να αισθάνεται σίγουρος στις κινήσεις του. Προφανώς, όποιος επιλέξει το Suzuki Vitara 1.4 Mild Hybrid 4x2, θα το κάνει με τη γνώση πως τον περισσότερο χρόνο του θα τον περνά σε σημεία όπου η επιφάνεια είναι ασφάλτινη.