Σήμερα στο Σίλβερστοουν το τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών και οι κατατακτήριες για το γκριντ
Για να δούμε τι θα μας επιφυλάξει η σημερινή, δεύτερη μέρα στο σιρκουί του Σίλβερστοουν. Χθες είχαμε τα δύο σκέλη των ελεύθερων δοκιμών, όπου ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο ταχύτερος και στα δύο, αποδεικνύοντας ότι σε κάθε πίστα η απόδοσή του κινείται στο όριο και παίρνει το μέγιστο από τη Red Bull.
Ο Πέρες, με την άλλη Red Bull ήταν δεύτερος στο πρώτο σκέλος, αλλά δέχθηκε πρόστιμο… 100 ευρώ, διότι πέρασε με ταχύτητα 80,9 χλμ./ώρα από το πιτ-λέιν, με όριο τα 80 χλμ./ώρα.
19:11 - 07.07.2023
Και πάλι Φερστάπεν: ταχύτερος και στα δεύτερα δοκιμαστικά στη Βρετανία
Μπορεί να τον πλησίασε σε χρόνο ο Σάινθ, όμως ο Φερστάπεν είχε και πάλι τον πρώτο λόγο.
Δεύτερος, στο δεύτερο σκέλος των δοκιμών ήταν ο Κάρλος Σάινθ με τη Ferrari, πολύ κοντά στον Φερστάπεν, δίνοντας ελπίδες στην ιταλική φίρμα για κάτι καλύτερο σήμερα. Από τη μά, διότι από την άλλη έχει θέμα με το μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρ, ο οποίος δεν έκανε καθόλου τα δεύτερα δοκιμαστικά.
Ο Αλεξ Αλμπον με τη Williams ήταν τρίτος και στα δύο σκέλη. Η εταιρεία εξεπλάγην με τις επιδόσεις των μονοθεσίων της, διότι και ο Σάρτζεντ ήταν γρήγορος χθες το απόγευμα. Στο Μόντρεαλ εμφανίστηκαν με νέο αεροδυναμικό πακέτο που έδειχνε γρήγορα τα μονοθέσια στις γρήγορες στροφές, στην Αυστρία έμειναν λίγο πίσω σε απόδοση, όμως τώρα στο Σίλβερστοουν πετούν.
Ωστόσο, στη Mercedes τα μηνύματα δεν ήταν καλά. Χάμιλτον και Ράσελ έτρεξαν ένα διαφορετικό πρόγραμμα σε σχέση με άλλες ομάδες και απέφυγαν να χρησιμοποιήσουν το μαλακό ελαστικό στο πρώτο σκέλος. Το έκαναν το απόγευμα, όμως κανένας από τους οδηγούς δεν έκανε κάτι σημαντικό, αφήνοντας τον Χάμιλτον 15ο και τον Ράσελ 12ο.
«Παλεύουμε το ίδιο πράγμα τις περισσότερες φορές. Είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο στην οδήγηση. Ανεξάρτητα από το τι κάνουμε για τη ρύθμιση, συνεχίζει να είναι ένα δύσκολο αυτοκίνητο. Σε έναν μόνο γύρο δεν ένιωσα καμία βελτίωση μεταξύ των ελαστικών, κάτι που δείχνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Κάτι μας λείπει», είπε ο Χάμιλτον.
Η Mercedes παρουσίασε στην πίστα νέα μπροστινή πτέρυγα και με τη βοήθεια του Μικ Σουμάχερ στον προσομοιωτή, ελπίζουν σήμερα να έχουν καλύτερη απόδοση.