Πώς χρησιμοποίησαν οι οδηγοί τις γόμες κατά την εξέλιξη των δύο περιόδων χθες Παρασκευή στο Μπαχρέιν.
Κι ενώ σήμερα το μεσημέρι θα έχουμε το τρίτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Μπαχρέιν, ενόψει του πρώτου γκραν πρι της χρονιάς που θα γίνει εκεί, στην πίστα του Σακχίρ, περιμένουμε το τελικό στήσιμο και την στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι ομάδες, καθώς σήμερα το απόγευμα θα έχουμε τις κατατακτήριες δοκιμές για τις θέσεις στο γκριντ.
Ας δούμε όμως τι μάθαμε χθες, από τη σκοπιά των ελαστικών:
Ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οδηγός της Aston Martin, έκανε τον πιο γρήγορο χρόνο με τη μαλακή γόμα ελαστικών P Zero Red. Σταμάτησε τα ρολόγια με χρόνο 1.30.907 μπροστά από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος σημείωσε 1.31.076, με τον ομόσταβλό του Σέρχιο Πέρες μόλις δύο χιλιοστά πίσω. Ο Πέρες, ήταν ταχύτερος στο FP1, στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, σημειώνοντας χρόνο 1.32.758.
Οι 13 κορυφαίοι οδηγοί του FP2, ήταν σε διαφορά εντός του ενός δευτερολέπτου, υπογραμμίζοντας την εγγύτητα της αγωνιστικής δράσης.
21:42 - 03.03.2023
Λιούις Χάμιλτον: «Καταλάβαμε ότι είμαστε πολύ μακριά»
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν εμφανίστηκε αισιόδοξος για την Mercedes μετά το τέλος των πρώτων δοκιμών στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
Οι θερμοκρασίες ασφάλτου στο FP1 παρέμειναν σταθερές στους 39-40 βαθμούς Κελσίου, πέφτοντας κατά 13 βαθμούς από την έναρξη του FP2. Αυτό ήταν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα του τι θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα. Υπήρχαν επίσης κάποιοι άνεμοι 20-25 χλμ./ώρα στο FP1, οι οποίοι ηρέμησαν στο FP2 με μόνο ένα ελαφρύ αεράκι να παραμένει.
Η νέα γόμα C1 της Pirelli, έκανε το ντεμπούτο της και ονομάζεται P Zero White στο Μπαχρέιν. Ο ταχύτερος χρόνος που επιτεύχθηκε με αυτή τη γόμα, ήταν 1.36.102 και τον σημείωσε ο ρούκι οδηγός της Williams, Λόγκαν Σάρτζεντ.
«Οι ομάδες χρησιμοποίησαν πολύ τη μαλακή γόμα P Zero Red, προκειμένου να αξιολογήσουν την απόδοση σε συνθήκες αγώνα. Πολλά από τα χιλιόμετρα με αυτή τη γόμα έγιναν με πλήρες καύσιμο. Εκτός από μερικούς γύρους με τη Williams, η νέα C1 δεν χρησιμοποιήθηκε πραγματικά σήμερα. Όπως περιμέναμε, αυτή η σκληρή γόμα πρόκειται να είναι ένα ισχυρό ελαστικό για τον αγώνα, γι' αυτό οι ομάδες ήθελαν να το κρατήσουν», ανέφερε ο αρχιμηχανικός της Pirelli, Σιμόνε Μπέρα.
Σήμερα περιμένουμε να δούμε αν ο χθεσινός, καλύτερος χρόνος του Αλόνσο ( 1.30.907), που ήταν λίγο χειρότερος από αυτόν που είχε πετύχει την περασμένη εβδομάδα ο Πέρες στις δοκιμές (1.30.305), θα μειωθεί ακόμα περισσότερο. Πάντως, εκείνος ο χρόνος του Πέρες είχε επιτευχθεί την πιο μαλακή γόμα C4, η οποία δεν είναι διαθέσιμη αυτό το Σαββατοκύριακο.